انبارلویی: مردم نباید هزینه اختلافات اصلاح طلبان را بپردازند


انبارلویی: مردم نباید هزینه اختلافات اصلاح طلبان را بپردازند

مردم نباید هزینه اختلافات درون اصلاح طلبان را بپردازند. اصلاح طلبان باید در یک جایی به مطالبات مردم پاسخ بدهند؛ اگر پاسخ ندهند، مردم در انتخابات بعدی شورا‌های شهر، ارزیابی خود از این کارکرد‌ها که عمدتا مبتنی بر ناکارآمدی است را انجام خواهند داد.

خبرگزاری مهر: محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار داشت: اعضای شورای شهر تهران باید خود را در برابر افکار عمومی مردم قرار دهند؛ بخشی از این افکار عمومی در مجلس شورای اسلامی، چندی پیش در پی استیضاح آخوندی بود که منجر به استعفای او از وزارت راه شد.

وی گفت: مردم نباید هزینه اختلافات درون اصلاح طلبان را بپردازند. اصلاح طلبان باید در یک جایی به مطالبات مردم پاسخ بدهند؛ اگر پاسخ ندهند، مردم در انتخابات بعدی شورا‌های شهر، ارزیابی خود از این کارکرد‌ها که عمدتا مبتنی بر ناکارآمدی است را انجام خواهند داد.

انبارلویی اضافه کرد: اصلاح طلبان، در حوزه اجرا و خدمت به مردم حرفی برای گفتن ندارند؛ در حوزه سیاسی هم معمولا یا به مرحله «خروج از نظام» یا به مرحله «خروج بر نظام» می‌رسند؛ این، کارنامه اصلاح طلبان طی ۲۰ سال گذشته بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: البته در میان اصلاح طلبان، افرادی هم حضور دارند که فارغ از دیدگاه‌های انحرافی، در پی خدمت به مردم هستند، اما چنین چهره هایی، مورد توجه عناصر سیاسی اصلاح طلب قرار ندارند، چون به دردشان نمی‌خورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت