فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر 2018 منتشر شد


فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر 2018 منتشر شد

سرانجام آمار فروش بازی‌های ماه سپتامبر 2018 منتشر شد و در این لیست شاهد صدرنشینی عنوان Destiny 2 هستیم.

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر 2018 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسسه تحقیقاتی Superdata که در زمینه عملکرد تجاری بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد، گزارش فروش بازی‌های دیجیتالی ماه سپتامبر ۲۰۱۸ را منتشر کرده‌ است که بر اساس آن عنوان Destiny 2 توانسته جایگاه اول و عنوان پرفروش‌ترین بازی را از آن خود کند.

همچنین این عنوان با فروش بی‌نظیر خود توانست بازی‌های موفق و محبوبی مانند Spiderman و Fortnite را پشت سر بگذارد. قطعا یکی از جذاب‌ترین و موفق‌ترین عناوین شوتر موجود در بازار عنوان Destiny 2 محصول استودیو بانجی و اکتیویژن است.

گفتنی است؛ بسته الحاقی Forsaken جدیدترین نسخه به روز رسانی شده عنوان Destiny 2، در اوایل ماه سپتامبر به بازار عرضه شد که به دلیل کیفیت خوب محتوای داستانی آن مورد توجه بسیاری از بازیکنان و طرفداران قرار گرفت و همچنین باعث جذب مخاطبان جدیدی به این بازی شد.

در ماه‌های اخیر بازار رقابت بین عنوان‌های جدید و موفق منتشر شده بسیار داغ است. یکی از این بازی‌ها عنوان Spider-Man است که در اوایل ماه سپتامبر منتشر شد و تحلیل‌های مثبت زیادی تاکنون دریافت کرده و در همین مدت طرفداران و علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است.

لازم به ذکر است که عنوان Spider-Man رکورد بیشترین فروش ماهانه را در تاریخ شرکت سونی به خود اختصاص داده است و این در حالی است که تا به حال فقط بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است.

با وجود چنین عناوین موفقی، شاهد درخشش عنوان Destiny 2 هستیم. همچنین در ادامه فهرست پرفروش‌ترین عناوین ماه سپتامبر 2018 را مشاهده می‌کنید:

Destiny 2 Marvel's Spider-Man FIFA 19 Fortnite Battle Royale NBA 2K19 FIFA 18 Call of Duty: WWII Shadow of the Tomb Raider Grand Theft Auto V PlayerUnknown's Battlegrounds

بیشتر بخوانید: اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا ساعاتی دیگر معرفی خواهد شد

انتهای پیام/

پرفروش ترین بازی های ماه سپتامبر 2018 مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان