سردار نصیری: پنتاگون کشتی‌ها و ناو‌های نظامی خود را از منطقه دور کرد


سردار نصیری: پنتاگون کشتی‌ها و ناو‌های نظامی خود را از منطقه دور کرد

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پنتاگون کشتی‌ها و ناو‌های نظامی خود را از منطقه دور کرده است، زیرا از موشک‌های سطح به دریا جمهوری اسلامی می‌ترسد.

خبرگزاری تسنیم: سردار علی نصیری عصر امروز در سالگرد شهید مدافع حرم سیداسماعیل سیرت‌نیا در مهدیه رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بزرگ و ارزشمند در تاریخ است.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچکدام از انقلاب‌های جهان با انقلاب ایران قابل مقایسه نیستند ابراز داشت: هیچکدام از انقلاب‌های جهان منشاء تحول نشد، اما انقلاب ایران منشاء تحول در جهان شد.

سردار نصیری انقلاب اسلامی ایران را انقلابی برگرفته از اسلام، عترت و مکتب عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: الگوبرداری از قیام عاشورا اصلی‌ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل هدف از برپایی انقلابی اسلامی برکناری رژیم شاهنشاهی و برپایی نظام اسلامی است گفت: گسترش انقلاب اسلامی در کشور‌های منطقه و زمینه‌سازی حکومت جهانی اسلام از اهداف امام راحل برای برپایی انقلاب بود.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چهل مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان عنوان داشت: دشمنان انقلاب بهتر از هر کسی مفهوم و محتوای انقلاب اسلامی را درک کردند.

سردار نصیری با اعلام اینکه انقلاب امام خمینی (ره) سبب شد تا سیاست‌های آمریکا علیه ایران ناکام بماند خاطرنشان کرد: اوج تجلی فرهنگ امام راحل را می‌توان در دوران دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه براساس معادلات، جمهوری اسلامی شرایط حضور در یک جنگ هشت ساله را نداشت تصریح کرد: دشمن گمان می‌کرد که انقلاب اسلامی هنوز ریشه نگرفته و می‌توان با آن مقابله کرد.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه از گنجینه دفاع مقدس نباید به سادگی عبور کرد افزود: مکتب عاشورا، مکتب عقب‌نشینی نیست و این مکتب در واقع مکتب شهادت است.

سردار نصیری شهادت را اوج افتخار در مکتب عاشورا و اسلام دانست و ابراز داشت: هشت دفاع مقدس درس ایستادگی، شجاعت و دینداری به تمام جهانیان داده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سبب شد تا آن‌هایی که از آمریکا ضربه خورده بودند و می‌ترسیدند از ما درس ایستادگی بگیرند افزود: ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام کشور‌های استکباری جهان ایستاد.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پس از دفاع مقدس، استراتژی دشمن برای مقابله با ایران تغییر کرد تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در مکتب دفاع مقدس تربیت شدند.

سردار نصیری با اعلام اینکه دشمن در تلاش است تا نسل‌های جدید انقلاب از مکتب امام راحل و دفاع مقدس الگوبرداری نکنند گفت: امروز شاهدیم که در دهه ۹۰ رزمندگانی ظهور کردند که کاری بزرگتر از رزمندگان دفاع مقدس انجام دادند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است تا با استفاده از مرز کشور‌های دیگر به انقلاب ضربه بزند خاطرنشان کرد: امروز تشخیص و سنجش وضعیت سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه از سال ۷۴ با شهید مدافع حرم سید اسماعیلی سیرت‌نیا آشنایی دارد تصریح کرد: تمام فکر و ذکر شهید سیرت‌نیا رسیدگی به مسائل فرهنگی بود.

سردار نصیری با بیان اینکه شهید سیرت‌نیا از پول شخصی خودش برای انجام امور فرهنگی استفاده می‌کرد ابراز داشت: امروز ما با جنگ فرهنگی دشمن درگیر هستیم.

وی جنگ اقتصادی را تاکتیک جدید دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما هیچگاه نباید دشمنی دشمنان انقلاب را فراموش کنیم.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه وضعیت آمریکا امروز بسیار شکننده است خاطرنشان کرد: امریکا در تلاش است تا از منظر روحی و روانی به ایران آسیب بزند.

وی با بیان اینکه براساس تحلیل‌های نظامی آمریکا از واکنش جمهوری اسلامی بعد از اعمال تحریم‌ها می‌ترسد گفت: پنتاگون کشتی‌ها و ناو‌های نظامی خود را از منطقه دور کرده است، زیرا از موشک‌های سطح به دریا جمهوری اسلامی می‌ترسد.

سردار نصیری با اعلام اینکه هواپیما‌های جنگنده آمریکا از موشک‌های زمین به هوای جمهوری اسلامی واهمه دارد ابراز داشت: جنگ روانی دشمن امروز بیشتر از تحریم‌ها به ملت ایران صدمه می‌زند.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ مقاومت خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز همه ملت ایران باید زمینه توسعه کشور را ایجاد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403