روایت زندگی شهید مصطفی عارفی در قاب دوربین «از آسمان»


روایت زندگی شهید مصطفی عارفی در قاب دوربین «از آسمان»

زندگی شهید مصطفی عارفی جمعه از شبکه دو سیما از برنامه «از آسمان» پخش می‌شود.

روایت زندگی شهید مصطفی عارفی در قاب دوربین «از آسمان»به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهید مصطفی عارفی اصالتاً اهل تربت جام بود اما بیشتر سال‌های عمرش را در جوار علی بن موسی الرضا علیه السلام گذراند.

این شهید گرانقدر جهاد را وظیفه همگان خصوصاً خودش می‌دانست. پس از حمله گروه تکفیری داعش به عراق به کربلای معلی رفت و به صف مجاهدین و مدافعین حرم پیوست و از آن پس راهش را مصمم‌تر از قبل در راه دفاع از حرم آل الله پیگیری کرد.

بار‌ها برای عملیات‌های سخت و سنگین عازم عراق شد او که دیگر به فرمانده‌ای شجاع و دلاور تبدیل شده بود برای اعزام به سوریه آموزش‌های سخت را پشت سر گذاشت و در نهایت با رضایت پدر، مادر و همسر فداکارش عازم نبرد با حرامیان تکفیری شد.

شهید عارفی پس از نبردی سنگین و فتح منطقه وسیعی از منطقه عملیاتی به آرزوی دیرینش رسید و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ شربت شهادت را نوشید.

به گفتهٔ امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان این برنامه، آشنایی با شهید مصطفی عارفی با یک توسل به امام هشتم علیه السلام برای معرفی یک شهید صورت گرفت و گروه برنامه ساز در حین تولید با شخصیت امام رضایی ایشان آشنا شدند.

نکته جالب‌تر اینجاست که این برنامه بدون برنامه ریزی قبلی همزمان با ایام شهادت حضرت ثامن الحجج (ع) به روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

آقا مصطفی دو پسر به نام‌های طا‌ها و امیرعلی داشت که در این برنامه علاوه بر تماشای تصاویر اختصاصی شهید، شاهد گفتگو با پدر و مادر، همسر و این دو عزیز خواهیم بود.

برنامه «از آسمان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد به تازگی نوزده ساله شده و تنها برنامهٔ مستمر سیما در حوزهٔ حماسه و جهاد بوده که تا کنون بیش از ۱۵۰۰ برنامه با این موضوع را تولید و پخش کرده است. این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن