فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم


رکنا: ویدئوی لحظه مجروح شدن شهید سید نورخدا موسوی جانباز 100 درصد که شب گذشته به یاران شهیدش پیوست را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 4.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

حدود 10 سال پیش در 17 اسفند ماه گروه اشرار ریگی با نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در منطقه لار زاهدان درگیری ایجاد کردند. در این درگیری چند تن مجروح و چند نفر دیگر شهید شدند. سید نورخدا موسوی نیز در این حادثه Incident حضور داشت. او با رشادت‌های فراوان با گروه ملعون ریگی مقابله کرد و سرانجام از ناحیه سر مجروح شد. این جراحت به قدری وخیم بود که وی حدود 10 سال در کما بود. به کما رفتن این بزرگ مرد باعث شد که به او لقب شهید زنده داده شود.

سرانجام سید نورخدا موسوی، دیشب و در شب رحلت رسول اکرم (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) به فیض شهادت نائل آمد.

یکی از فرماندگان عملیات درباره لحظه مجروح شدن ایشان بیان می‌کند: موقعی که رسیدیم بالای سر سید صورتش کاملاً خونی شده بود تیری که به سرش اصابت کرده بود تیر دو زمانه بود یعنی یک‌ زمانی که شلیک شده بود عمل کرده و یک‌ زمان هم موقع اصابت به سر چاشنی عمل کرده بود که با این اوضاع شدت تخریب خیلی زیاد بود. بهیار با یک چفیه سر سید را محکم بست تا برای رسیدن به بیمارستان به عقب برگردد؛ وضعیت سید طوری بود که حتی 10 درصد هم امید نداشتیم زنده بماند چون یک‌ذره از مغزش روی زمین افتاده بود و گودی سرش مشخص‌ شده بود. با این اوصاف زنده ماندن سید دست خدا بود که با این وضعیت زخمی شدن، زنده بماند و می‌توان گفت که تمام این اتفاقات انگار به سید الهام شده بود که می‌خواهد برایش اتفاق بیفتد.

در فیلمی که در ادامه آمده، لحظه مجروح شدن ایشان در درگیری با گروه ملعون ریگی را مشاهده می‌کنید:خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس