بهترین دستگاه ماینر برای شما کدام است


بهترین دستگاه ماینر برای شما کدام است

بهتر است برای انتخاب تامین‌کننده‌ی مطمئن جهت خرید دستگاه ماینر اصلی، سالم، نو، به قیمت و دارای گارانتی، از مشاوران حرفه‌ای و با تجربه‌ی آتاماینر بهره ببرید.

شاید این سوال در ذهن بسیاری از افرادی که قصد خرید دستگاه ماینر و یا راه‌اندازی فارم و استخراج ارزهای رمزنگار یا دیجیتال را دارند شکل گرفته باشد که کدام دستگاه بهترین گزینه‌ی سرمایه‌گذاری است.

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید موارد زیر را در نظر گرفت:

بودجه‌ی شما برای سرمایه‌گذاری مقدار برق در دسترس شما تعرفه‌ی برق شما

بهترین دستگاه ماینر برای شما کدام است

شاید با یک مثال موضوع روشن‌تر شود، برای مثال ۲ مورد را بررسی می‌کنیم:

۱. شخصی قصد سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون تومانی را دارد و محلی با برق صنعتی (تعرفه ۸۰ تومان برای هر کیلووات) و اشتراک ۱۰۰ آمپر ۳ فاز را در اختیار دارد.

بدون شک در حال حاضر بهترین گزینه برای ایشان پیش خرید واتس ماینر ام 3 (what’s miner M3 v2.2 X) با قدرت پردازش ۱۲٫۵ تراهش است با فرض قیمت (پیش خرید) حدود ۵ میلیون تومانی، بودجه ی ایشان برای خرید ۲۰ دستگاه کافی است، که درآمد آن به این صورت محاسبه می‌شود:

۱۰۰ تقسیم بر ۵ برابر با ۲۰ دستگاه ۲۰ عدد ضرب در ۹ آمپر (مصرف هر دستگاه واتس ماینر ام 3) برابر با ۱۸۰ آمپر پس ۳ فاز ۱۰۰ آمپر (۳۰۰=۳×۱۰۰) برای این تعداد دستگاه کافی است. هر دستگاه واتس ماینر ام 3، ۱۲٫۵ تراهش بر ثانیه با درآمد حدود ۱۱۰ دلار در ماه: مجموعا ۲۵۰ تراهش یا ۲۲۰۰ دلار در ماه که در این لحظه معادل ۳۰ میلیون تومان است! (آیا بهترین دستگاه ماینر است؟) هزینه‌ی برق هر دستگاه ماینر what’s mine M3 X با تعرفه‌ی صنعتی حدود ۱۱۵ هزار تومان و به عبارت دیگر برای کل ۲۰ دستگاه ۲٬۳۰۰٬۰۰۰ تومان خواهد بود که در برابر ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ درآمد ناخالص دستگاه واتس ماینر ام 3 هزینه‌ی برق عدد ناچیزی است.

۲. شخصی با بودجه ی ۵۰ میلیون تومان + برق مسکونی تک فاز ۳۲ آمپر:

۵۰ میلیون معادل ۱۰ عدد ماینر ام 3 است، ولی ۱۰ عدد واتس ماینر M3 به ۹۰ آمپر برق نیاز دارد پس این گزینه منتفی است.

انتخاب بعدی دستگاه انت ماینر تی ناین پلاس ۱۰٫۵ تراهش (Antminer T9 Plus) است که قیمت پیش خرید آن حدود ۶ میلیون تومان و مصرف برق آن ۱۴۰۰ وات یا ۶٫۵ آمپر است. ۵۰ میلیون برای خرید حدود ۸ دستگاه ماینر T9 کافی است و ۸ دستگاه انت ماینر T9 به 52 آمپر برق نیاز دارد پس این گزینه هم منتفی است .

بهترین دستگاه ماینر برای شما کدام است

گزینه‌ی بعدی خرید انت ماینر اس9 جی ۱۴٫۵ (Antminer S9 j 14.5 t) است با مصرف ۶ آمپر با قیمت پیش خرید حدود ۹ میلیون تومان و به عبارت دیگر ۵ عدد با بودجه ی ۴۵ میلیونی معادل خرید ۵ دستگاه انت ماینر اس9 به ۳۰ آمپر برق نیاز داریم، پس این گرینه مناسب است.

درآمد هر دستگاه انت ماینر S9j حدود ۱۲۰ دلار در ماه و برای ۵ دستگاه ۶۰۰ دلار معادل ۸٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان خواهد بود و هزینه برق آن با تعرفه‌ی خانگی برای هر دستگاه ۲۴۰٫۰۰۰ تومان و مجموعا ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان است.

پس از انتخاب دستگاه نوبت به انتخاب تامین‌کننده‌ی مطمئن برای خرید دستگاه ماینر اصلی، سالم، نو، به قیمت و دارای گارانتی است.

در آخر بهتر است از مشاوران حرفه ای و با تجربه‌ی آتاماینر ATAminer برای بهینه‌ترین سرمایه‌گذاری و مناسب‌ترین انتخاب بهره ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022