عکس؛ مهدی طارمی باز هم سوژه شد!


مهدی طارمی که در طول سال های اخیر به دلیل تصمیمات و رفتارهای عجیبش همواره یکی از حاشیه سازترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آمده است در این روزها اصلا شرایط خوبی را با الغرافه در لیگ ستارگان قطر سپری نمی کند و حتی مورد انتقاد کادرفنی تیم نیز قرار گرفته است. این بازیکن این بار با انتشار تصویری ناخواسته خود را سوژه کرده است اما برعکس دفعات...

عکس؛ مهدی طارمی باز هم سوژه شد!

مهدی طارمی با انتشار عکسی سوژه رسانه ها شد
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۳
عکس؛ مهدی طارمی باز هم سوژه شد!

مهدی طارمی که در این روزها به همراه الغرافه شرایط خوبی را سپری نمی کند با انتشار تصویری جالب بازهم سوژه رسانه ها شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی که در طول سال های اخیر به دلیل تصمیمات و رفتارهای عجیبش همواره یکی از حاشیه سازترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آمده است در این روزها اصلا شرایط خوبی را با الغرافه در لیگ ستارگان قطر سپری نمی کند و حتی مورد انتقاد کادرفنی تیم نیز قرار گرفته است.

این بازیکن این بار با انتشار تصویری ناخواسته خود را سوژه کرده است اما برعکس دفعات گذشته این سوژه بازخوردی مثبت داشته است. در تصویر فوق پاهای عضلانی این بازیکن بیش از هرچیز دیگر جلوه می دهد که نشان از آمادگی بدنی و فیزیکی او دارد.

طارمی یکی از بهترین بازیکنانی است که در طول سالیان اخیر فوتبال ایران به خود دیده است اما متاسفانه با تصمیمات نه چندان درست خود باعث گردیده مشکلات عدیده ای برای خود پدید آورد که خارج از بحث فوتبالی ضرباتی را به وی وارد نموده است.

عکس؛ مهدی طارمی باز هم سوژه شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)