ستاره آبی ها دست مهاجمان سرخپوش را از پشت بست


شاگردان مائوریزیو ساری در چلسی روز گذشته موفق شدند 3-1 کریستال پالاس را شکست داده و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کنند. آنها همچنین توانستند رکورد شکست ناپذیری را حفظ کرده و یازدهمین بازی خود در لیگ برتر را بدون شکست به پایان برسانند. اما موراتا که شرایط خوبی را در فصل گذشته و ابتدای این فصل تجربه نمی‌کرد، به نظر به فرم خوبی دست پیدا کرده است....

ستاره آبی ها دست مهاجمان سرخپوش را از پشت بست

موراتا بالاتر از مهاجمان گلزن یونایتد و لیورپول
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۴
ستاره آبی ها دست مهاجمان سرخپوش را از پشت بست

آلوارو موراتا، مهاجم چلسی با دو گلی که روز گذشته به ثمر رساند، حالا رکوردی بهتر مهاجمان تیم‌های رقیب دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مائوریزیو ساری در چلسی روز گذشته موفق شدند ۳-۱ کریستال پالاس را شکست داده و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کنند. آنها همچنین توانستند رکورد شکست ناپذیری را حفظ کرده و یازدهمین بازی خود در لیگ برتر را بدون شکست به پایان برسانند. اما موراتا که شرایط خوبی را در فصل گذشته و ابتدای این فصل تجربه نمی‌کرد، به نظر به فرم خوبی دست پیدا کرده است. ستاره اسپانیایی چلسی، در۴ بازی اخیر، ۴ گل به ثمر رسانده و روزهای خوبی را طی می‌کند. این در حالیست که در ۲۰ بازی پیش از آن، تنها ۲ گل به ثمر رسانده بود.

او با گلزنی در دیدارهای اخیر توانست رکورد خود در لیگ برتر را بهبود ببخشد. او حالا با ۵ گل، برابر با محمد صلاح و لاکازت، یک گل بیشتر از لوکاکو و سه گل بیشتر از فیرمینو به ثمر رسانده است و با احتساب دقایق بازی، اختلاف فاحشی با این مهاجمان دارد.

این در حالیست که موراتا همواره برچسب بدترین مهاجم لیگ برتر را با دوش می‌کشید و حالا با وجود این انتقادات، از بیشتر مهاجمان لیگ رکورد بهتری به ثبت رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟