سرمربی محبوب چلسی رکوردها را جابجا کرد


آبی های لندنی روز گذشته موفق شدند 3-1 کریستال پالاس را شکست دهند ، یازدهمین دیدار خود در لیگ برتر را بدون شکست پشت سر بگذارند و بالاتر از لیورپول، به رده دوم جدول صعود کنند. ساری با این پیروزی، توانست به رکورد فرانک کلارک که در سال 1994 توانسته بود در 11 بازی ابتدایی اش در لیگ برتر شکست ناپذیر باشد برسد و فرصت این را دارد که رکورد جدیدی را به نام...

سرمربی محبوب چلسی رکوردها را جابجا کرد

ساری رکورد شکست ناپذیری در اولین فصل لیگ برتر را جا بجا کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۳
سرمربی محبوب چلسی رکوردها را جابجا کرد

مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی توانست رکورد شکست ناپذیری در اولین فصل در لیگ برتر را پس از ۲۴ سال جا به جا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی های لندنی روز گذشته موفق شدند ۳-۱ کریستال پالاس را شکست دهند ، یازدهمین دیدار خود در لیگ برتر را بدون شکست پشت سر بگذارند و بالاتر از لیورپول، به رده دوم جدول صعود کنند. ساری با این پیروزی، توانست به رکورد فرانک کلارک که در سال ۱۹۹۴ توانسته بود در ۱۱ بازی ابتدایی اش در لیگ برتر شکست ناپذیر باشد برسد و فرصت این را دارد که رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. با این حال، کلارک دومین فصل خود را با ناتینگهام فارست سپری می‌کرد. در فصل پیش از رکوردشکنی، او با فارست در چمپیونشیپ حضور داشت و توانست این تیم را به لیگ برتر برساند. اما ساری سرمربی ایتالیایی چلسی، تمایل چندانی به صحبت راجع به رکوردش نداشت و پیش از روبرو شدن با پالاس گفت:

” قصد ندارم درباره رکورد صحبت کنم. ما فقط باید به بازی فکر کنیم. فقط باید تمرکزمان روی کسب امتیاز باشد. رکورد فقط تصادفی است.”

تنها شکستی که چلسی تا به اینجا فصل تجربه کرده، دیدار کامیونیتی شیلد مقابل سیتی بوده و آنها در دیدارهای لیگ اروپا و جام اتحادیه نیز به برتری رسیده اند. به علاوه ساری نسبت به دوران کونته تیم را متحول کرده و فوتبالی هجومی تر به نمایش می‌گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت