تصمیم ریسکی وینفرد شفر در قبال مهره موثر استقلال


علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال در روزهای گذشته در تمرین این تیم حضور داشت اما وضعیت او هنوز برای دیدار با ماشین سازی در شرایط ایده آل نیست و شفر در صورت حضور 90 دقیقه ای این بازیکن دست به ریسک بزرگی زده است. کریمی تنها دو جلسه با استقلال به طور کامل تمرین کرده و با توجه به غیبت یک هفته ای، کار سختی برای حضور به طور کامل دارد اما از سوی دیگر...

تصمیم ریسکی وینفرد شفر در قبال مهره موثر استقلال

آماده نبودن علی کریمی برای بازی 90 دقیقه ای
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۱
تصمیم ریسکی وینفرد شفر در قبال مهره موثر استقلال

هافبک استقلالی ها در بازگشت از مصدومیت نمی تواند ۹۰ دقیقه به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال در روزهای گذشته در تمرین این تیم حضور داشت اما وضعیت او هنوز برای دیدار با ماشین سازی در شرایط ایده آل نیست و شفر در صورت حضور ۹۰ دقیقه ای این بازیکن دست به ریسک بزرگی زده است.

کریمی تنها دو جلسه با استقلال به طور کامل تمرین کرده و با توجه به غیبت یک هفته ای، کار سختی برای حضور به طور کامل دارد اما از سوی دیگر شفر به خوبی می داند که نیاز ویژه ای به این بازیکن دارد و تجربه دیدارهای قبلی نشان داده عدم حضور کریمی در نتیجه نهایی تاثیر زیادی خواهد داشت.

سرمربی استقلال حالا باید با مشورت با کادرفنی درباره این بازیکن تصمیم مهم و البته با ریسک بالایی اتخاذ کند؛ از یک سو حضور این بازیکن می تواند باعث ادامه مصدومیت او شود و از سوی دیگر عدم حضور او کار را در غیاب چشمی سخت خواهد کرد.

۴-۴-۲ لوزی در بازی های گذشته سیستم مورد علاقه شفر در غیاب علی کریمی بوده و احتمالا اگر قرار باشد باز هم این بازیکن به میدان نرود، استقلال با این سیستم پا به زمین خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران