سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها


همه ما بی شک از طب سوزنی، چاکراهای بدن و ارتباط آنها با هم اطلاعاتی داریم اینک با پیشرفت علم پزشکی و تحقیق و یافته هایی از طب های قدیم با کنکاش های جدیدتری روش های درمان بیماری ها بسیار ساده تر از آنچه که فکر کنیم انجام می شود. Undoubtedly all of us have information about acupuncture, body chakras and their relationship. Now, with the advancement...

همه ما بی شک از طب سوزنی، چاکراهای بدن و ارتباط آنها با هم اطلاعاتی داریم اینک با پیشرفت علم پزشکی و تحقیق و یافته هایی از طب های قدیم با کنکاش های جدیدتری روش های درمان بیماری ها بسیار ساده تر از آنچه که فکر کنیم انجام می شود.

Undoubtedly all of us have information about acupuncture, body chakras and their relationship. Now, with the advancement of medical science and research and the findings of old medicine, with newer adventures, treatments for diseases are much easier than we think

در این بخش قصد داریم به طور خلاصه و بسیار مفید علم سوجوک تراپی را برای شما عزیزان بازگو کنیم و روش های درمانی این طب جدید، جالب و اثر بخش را به همراه تصاویر آموزش دهیم و به راحتی بتوانید طبق دستورالعمل به تناسب اندام ایده آل و درمان بیماری های موضعی بپردازید. با وبسایتناز وب مثل همیشه همراه باشید و در بخش بعدی فیلم آموزشی نحوه کش انداختن و استفاده از سوجوک تراپی را آموزش ببینید.

ابتدا با گزیده ای از سوجوک تراپی و این طب رنگی درمانی آشنا شوید و سپس در پایان این مقاله پزشکی به نحوه کش انداختن به دست و پا و ارتباط آن با سایر اعضای بدن پی ببرید.

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

سوجوک تراپی چیست؟

سوجوک تراپی نوعی تکنیک درمانی در کشور کره و روسیه می باشد که اولین بار در سال 1987 توسط آقای پارک جی وو در کره جنوبی کشف شد.

در زبان کره‌ای، su به معنای دست و jox به معنای پا می باشد بنابراین متخصصان این تکنیک دست و پای بدن را منطبق بر تمام اعضای داخلی آن می دانند و معتقدند با استفاده از دست و پا می توان بسیاری از بیماری ها را درمان نموده و افراد چاق را لاغر نمود.

Sojok Therapy is a therapeutic technique in Korea and Russia, first discovered in 1987 by Mr. Park J. Wu in South Korea. In the Korean language, su means hand and jox meaning “foot”, so the specialists of this technique The legs of the body are consistent with all its internal organs, and they believe that using the leg and foot can treat many diseases and thin the obese.

ابزار مورد استفاده در طب سوجوک

بخش عمده از ابزار را کش های رنگی تشکیل می دهند. سوزن هایی که شبیه طب سوزنی هستند. حلقه های رنگی و پلاستیکی

سیستم انطباق چیست؟

طب سوجوک با دارا بودن اثرات درمانی سریع و ماندگاری بسیار بالا روشی ایده آل برای درمان چاقی موضعی و سایر بیماری ها شناخته شده است.

در طب سوزنی چینی بر روی تمامی نقاط بدن کار می شود اما در سوجوک تراپی دست و پا اهمیت بیشتری داشته و تمام تمرکز متخصص بر روی این دو نقطه که به سیستم انطباق شهرت دارند می باشد و همین امر علت تفاوت طب سوجوک با طب سوزنی می باشد.

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

علت نامگذاری دست و پا در طب سوجوک به سیستم انطباق بدن چیست؟

تمام اعضای مختلف سازندهٔ بدن در نقاطی از دست و یا پا منعکس می‌شوند و در صورت اختلال در عملکرد هر یک از این ارگان ها این اختلال سریعا به سیستم انطباق که محل تمرکز اطلاعات می باشد اطلاع داده می شود و سوجوک تراپی با پیدا نمودن این نقاط حساس بر روی عملکرد ارگان تاثیر گذاشته و با رهاسازی جریان ها سبب رفع اختلال یاد شده می گردد.

اگر به شکل زیر نگاه کنید متوجه خواهید شد شکل دست ها و پاها شبیه بدن انسان می باشد و شست دست شما مشابه گردن شما می باشد بنابراین با توجه به تصویر زیر علاوه بر کشف شباهت یاد شده علت نامگذاری دست و پا به عنوان سیستم انطباق بدن را فراخواهید گرفت:

مزایای سوجوک تراپی

1. سازگاری سوجوک تراپی با روش های دیگر به نحوی که استفاده هم زمان از آن به همراه داروهای شیمیایی یا گیاهی روند بهبود را تسریع می نماید.
2. با استفاده از این تکنیک درمانی بسیاری از بیماری های حاد را به صورت فوری می توان درمان نمود.

3. استفاده از این روش کاملا بدون خطر و فاقد عارضه خواهد بود و به هیچ عنوان سلامتی شما را تهدید نخواهد نمود.
4. این تکنیک نیاز به وسایل و تجهیزات گران قیمتی ندارد و در صورت فراگیری نکات این تکنیک می توانید به راحتی آن را در منزل برای خود و سایر اطرافیانتان اجرا نمایید.

5. در این روش تمرکز بر روی دست ها و پاها بوده و به هیچ عنوان بدن شما دستکاری نمی شود..

انجام سوجوک تراپی در چه افرادی ممنوع می باشد؟

استفاده از این روش درمانی در افرادی که از مواد مخدر استفاده می نمایند ممنوع بوده و همچنین انجام آن در دوران بارداری و یا در زمانی که احساس بی خوابی ،گرسنگی و یا خستگی شدید می نمایید جایز نمی باشد.

طب سوجوک در چه مواردی کاربرد دارد؟

1. لاغری و کاهش وزن
2. درمان بیماری های زنانه مانند نازایی ،تخمدان پلی کیستیک ،خونریزی های غیر معمول ،مشکلات هورمونی و ….
3. رفع سلولیت
4. جوان سازی پوست و رفع چین و چروک
5. بزرگ یا کوچک نمودن سینه ها
6. درمان دردهای استخوانی و عضلانی
7. درمان بیماری دیابت و یا ام اس
8. درمان میگرن و انواع سردرد ها

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

طب سوجوک برای لاغری
امروزه استفاده از طب سوجوک برای لاغری کاربرد گسترده ای پیدا نموده است و این تکنیک بدون هیچ عوارضی می تواند در زمینه کاهش وزن موثر واقع شود.

در واقع در این روش نقاط مخصوصی در دست و یا پا را به وسیله سوزن های بسیار ریز و ظریف تحریک می نمایند.

تحریک کانال انرژی چی در کف دست و پا سبب به گردش در آمدن انرژی ها و برطرف نمودن مسیر های مسدود در بدن گشته و در همین راستا عملکرد ارگان های بدن را بهبود بخشیده و از این طریق به راحتی می توان چاقی های موضعی و یا عمومی را درمان کرد.

بازتاب درمانی سوجوک

در صورتی که از طب سوجوک برای لاغری استفاده کنید بازتاب درمانی سوجوک را به شرح زیر مشاهده خواهید نمود:
1. سرعت گوارش و هضم مواد غذایی در بدن شما بهبود می یابد.
2. مشکلات رایج در بروز چاقی مانند یبوست ،نفخ معده و سایر مشکلات مربوط به دستگاه گوارش که سبب اختلال در عملکرد این دستگاه می شود در شما بهبود می یابد.
3. سرعت سوخت و ساز مواد غذایی در بدن شما افزایش یافته و چربی سوزی به راحتی در بدنتان انجام می شود .
4. روند کاهش وزن برای شما آسانتر گشته و شما به خوبی می توانید بر وزنتان کنترل داشته و از این طریق به کاهش و تثبیت وزن خود کمک نمایید.

5. رنگ درمانی سوجوک چیست؟

6. رنگ درمانی سوجوک بر این پایه استوار است که بدن را عضوی هوشمند تلقی می کند و بیان می کند رنگ بر روی مکانیسم های بدن اثر بسزایی دارد. از آن جا که چربی به رنگ زرد (سنبل آب ) می باشد بنابراین استفاده از رنگ مخالف مانند رنگ سبز که سنبل باد می باشد می تواند باد و روطبت بدن را از بین برده و از این طریق سبب لاغری بدن گردد.

بنابراین بستن یک کش سبز رنگ دور کف دست می تواند سبب کوچک شدن شکم شما گردد و با تنظیم جریان های انرژی در چاکراها عملکرد اعضای داخلی بدن را اصلاح نماید.

در چاقی های مفرط کش سبز را علاوه بر کف دست ها و پاها، روی بند سوم همه انگشتان دست و پا هم بیندازید.در این زمینه شما می توانید از هر نوع کشی استفاده نمایید و در صورت شل شدن کش ها حتما آن ها را تعویض نمایید .

دانه درمانی سوجوک چیست؟

دانه درمانی سوجوک روشی دیگر برای کاهش وزن و درمان بسیاری از امراض می باشد که با استفاده از دانه های گیاهی انجام می پذیرد .در این روش می توان از دانه های مختلفی استفاده نمود.

دانه هایی مانند فلفل سیاه ،هسته سیب،هسته پرتقال،هسته گیلاس ،ارزن ،ذرت،برنج و سویا برای دانه درمانی سوجوک بسیار مناسب می باشند.

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

برای انجام این روش درمانی کافیست دانه مورد نظرتان را به نقطه دردناک به وسیله یک چسب بچسبانید و سپس هر سه چهار ساعت یک بار به مدت یکی دو دقیقه نقاط را از روی نوارچسب با حرکات دورانی انگشت شست خود مالش داده و هر 24 ساعت یکبار دانه ها را تعویض نمایید.

بهتر است بدانید دانه های بزرگ برای نواحی نرم دست و پا مانند کف یا کناره مناسب بوده و دانه های کوچک برای مناطقی مانند پشت انگشتان مناسب می باشند.

برای اگاهی بیشتر در بخش بعد فیلم آموزشی نحوه بستن کش برای لاغری چاقی و درمان بیماریها را در وب سایت نازوب بخش تناسب اندام و لاغری دنبال کنید.

آموزش مهم نحوه و دستورالعمل بستن کش های رنگی برای رسیدن به تناسب اندام و درمان هر نوع بیماری

از آنجا که در سیستم های انطباقی همه چیز کوچک و ساده می‌شود، روش های درمانی در سطح میکروسیستم ها نیز به همان اندازه ساده و در عین حال بسیار موثر و بنیادی هستند.

از این رو تنها کافی است یک کش سبز رنگ دور کف دست بیندازید تا بدن هوشمند شما فرایند پیچیده کاهش وزن را آغاز کند بی آن که عارضه ای به همراه داشته باشد.

کف دست تصویر ناحیه شکم به شمار می‌رود و با بستن این ناحیه دستوری به بدن ارسال می‌شود که شکم را کوچک کند و بدن در صورتی که این دستور به صلاح او باشد برای انجام آن به تکاپو می‌افتد و تنظیم جریان های انرژی در چاکراها و مریدین ها و اصلاح عملکرد اعضای داخلی را آغاز می‌کند.

درمان چاقی با استفاده از کش

اولین تغییرات ظرف دو هفته اول پدیدار می‌شود، اگر چه ممکن است این تغییرات در ظاهر با آنچه انتظار می‌رود تفاوت هایی داشته باشد. این روش را می‌توان به صورت یک روز دست راست و کف پای چپ یا به اصطلاح سینه کف پا و روز بعد برعکس دست چپ و پای راست.

نکته: برای لاغر شدن کش سبز را باید هر روز بر عکس روز قبل انجام دهید روز اول دست راست و پای چپ و روز دوم برعکس دست چپ و پای راست.

در چاقی های مفرط پیشنهاد می‌شود علاوه بر کف دست ها و پاها، روی بند سوم همه انگشتان دست و پا هم کش انداخته شود.

این روش می‌تواند در مورد همه بیماری هایی که همراه چاقی دیده می‌شوند مانند کیست ها، تعریق مفرط، احساس تنبلی، رکود، سستی، دیابت، اختلالات کبدی و … کاربرد داشته باشد.

از آنجا که درمان از نقاط دورتر موثرتر است اثربخشی روش های مبتنی بر میکروسیستم ها با روش های دارویی یا هر روش دیگری که روی خود بدن کار می‌کند قابل مقایسه نیست.

از هر نوع کشی می توانید استفاده کنید اما کش هایی که بافت پوششی دارند راحت ترند. رنگ کش سبز باشد که مناسب ترین رنگ است. کش بعد از 24 تا 48 ساعت شل می شود و باید با کش جدید تعویض شود یا سفت تر شود.

چاقی موضعی

برای درمان چاقی های موضعی اگرچه روش فوق کافی است و تغییرات کلی را در بدن باعث می‌شود اما این امکان هم برای بیمار وجود دارد که از کش در نواحی بازتابی موضع استفاده کند.

برای مثال در چاقی صورت از کش روی بند اول شست استفاده می‌شود یا در بزرگی سینه ها می‌توان روی بند دوم یا وسطی همه انگشتان دست کش انداخت و اگر چاقی در ران ها باشد انداختن کش روی بند سوم انگشتان وسطی و انگشتری، ران ها را هم در بر می‌گیرد.

این کار را باید تا وقتی تغییرات ادامه دارد تکرار کرد. معمولا شب ها زمان مناسبی برای استفاده از کش است. اما کش نباید آنقدر سفت باشد که خواب بیمار را مختل کند.

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

اشتهای مفرط

اگر چاقی با اشتهای مفرط هم همراه باشد و با انداختن کش دور کف دست تغییر نکند، می‌توان آن را با انداختن کش آبی روی بند دوم شست که مری از آنجا عبور می‌کند به سرعت کنترل کرد. این روش را می‌توان در افرادی که اشتهای غیر قابل کنترل به خوراکی های مضر دارند نیز به کار گرفت.

درمان اشتهای مفرط با استفاده از کش

در افرادی که با انداختن کش دور کف دست اشتها افزایش می‌یابد، نباید از این روش برای کاهش اشتها استفاده کرد چراکه بدن بر اساس صلاحدید خود اشتها را افزایش داده است و حتی اگر وزن را افزایش دهد در نهایت سایز را کم می‌کند.

این رفتار حیرت انگیز بدن معمولا در افرادی دیده می شود که دچار پوکی استخوان هستند!!

لاغری

اگه لاغر هستین و قصد افزایش وزن دارین کش زرد بندازین دور کف دستتون

آیا باید رژیم هم بگیریم؟

نه، هیچ رژیمی لازم ندارد بلکه باید هرچه میل دارید و طلب می کنید میل کنید. به این خاطر که ارگان های ضعیف غذای خود را طلب می کنند تا نیرو بگیرند و عدم تعادلاتی که موجب چاقی شده را برطرف کنند.

برای درمان ریزش مو

ریزش مو نیز یک امر طبیعی در همه افراد است اما برخی بیش از حد معمول ریزش مو دارند طبق گفته های پزشکی تا روزی 50 عدد ریزش مو طبیعی است اما بیش از آن دچار ریزش مو هستید پس با سوجوک تراپی و رنگ درمانی طبق تصویر زیر به درمان ریزش موهای خود کمک کنید.

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

سوجوک چیست؟ کش رنگی برای تناسب اندام و درمان دیگر بیماریها

What is sojok Color cache for weight loss, obesity and other diseases + Education

زیبایی بیشتر و درمان بیماریها با طب سوزنی + تصاویر

با فشار این نقاط از بدن به سرعت لاغر شوید / تصویری

رژیم شیر (میزان کاهش 7 کیلو در 2 هفته)

بزرگ کردن و تغییر سایز سینه ها

راه لاغری و تناسب اندام با این میوه ها


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه طب سنتی و گیاهان دارویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید / تصادف تلخ کودک سر به هوا با خودرو عبوری!