کاهش پست های بلاتصدی در قوه قضائیه/35درصدپست هادر دادرسی خالی است


کاهش پست های بلاتصدی در قوه قضائیه/35درصدپست هادر دادرسی خالی است

به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام علیرضا امینی در خصوص میزان پست های بلاتصدی در قوه قضائیه گفت: نسبت به سال گذشته تغییراتی را در این رابطه داشتیم. وی در پاسخ به این سئوال که معمولا بیش از 50 درصد پست ها در قوه قضائیه بلاتصدی بود، اکنون وضعیت پست های بلاتصدی در دستگاه قضا چگونه است، افزود: پست های قضایی در بخش دادسرا بالای 85 درصد...

کاهش پست های بلاتصدی در قوه قضائیه/35درصدپست هادر دادرسی خالی است کاهش پست های بلاتصدی در قوه قضائیه/35درصدپست هادر دادرسی خالی است
به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام علیرضا امینی در خصوص میزان پست های بلاتصدی در قوه قضائیه گفت: نسبت به سال گذشته تغییراتی را در این رابطه داشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که معمولا بیش از ۵۰ درصد پست ها در قوه قضائیه بلاتصدی بود، اکنون وضعیت پست های بلاتصدی در دستگاه قضا چگونه است، افزود: پست های قضایی در بخش دادسرا بالای ۸۵ درصد اشغال شده و همچون گذشته به آن صورت پست خالی نداریم.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه تصریح کرد: اما در دادرسی هنوز مشکلاتی وجود دارد و حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد پست ها بلاتصدی است.

امینی همچنین در خصوص تعداد بازنشسته ها در دستگاه قضا، گفت: ۲۱۰۰ نفر نیرو از قوه قضاییه خارج شدند و حدود ۳ هزار و ۱۰۰ نفر نیرو توانستیم وارد دستگاه قضایی کنیم. به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۲ قاضی داریم، به ازای هر قاضی هم سه نفر نیروی اداری جذب شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی