فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می باشد. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان ایرانی زیادی است و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.  فیبروز ابرو...

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می باشد. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان ایرانی زیادی است و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.

فیبروز ابرو از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابرو ها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

بررسی ویژگی های فیبروز ابرو

امروزه اغلب خانم هایی که دارای ابروها با فرم نامناسب یا ابروهای تو خالی هستند از هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو ابرو و فیبروز ابرو برای دادن فرم زیبا به ابروهای خود استفاده می کنند که هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در ادامه با متد جدید فیبروز برای فرم دادن به ابروها آشنا خواهید شد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز

هاشور به روش فیبروز دارای مدل های مختلفی است و شما می توانید از بین این مدل ها، هاشور ابرویی را که با فرم صورت و ابروهای شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

۱. مدل هاشور spine-3

این مدل هاشور ابرو به تیغ ماهی نیز معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار دارد و همه قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

۲. هاشور spine-5

این مدل هاشور به هاشور ابروی آسیایی نیز معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

۳. هاشور spine-6

این مدل به هاشور ابروی کلاسیک نیز معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار دارد و تمام هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

۴. هاشور upper spine

در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار می گیرد و همه هاشور در جهت بالای ابرو ها زده می شوند.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

رنگ های مورد استفاده در فیبروز

رنگ هایی که برای فیبروز مورد استفاده قرار می گیرند از انواع مواد معدنی ساخته می شوند و این رنگ ها فاقد فلزات سنگین می باشند و به راحتی جذب پوست می گردند و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابروهای شما می بخشند این رنگ ها همچنین بعد از پاک شدن ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند و به صورت کامل از روی پوست پاک می شوند.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

روش انجام سایه و هاشور ابرو بر اساس فیبروز

برای انجام هاشور و سایه ابرو بر اساس متد فیبروز ابرو از قلم دستی میکروبیلدینگ استفاده می شود و سوزن های مورد استفاده در این نوع قلم به صورت یکبار مصرف هستند و بعد از هر بار استفاده باید عوض شوند.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

مزایای فیبروز برای ابروها

قرینه سازی ابروها فرم دادن به تاج ابروها فرم دادن به آرک ابروها دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها پاک کردن راحت فیبروز تغییر حالت دادن راحت ابروها سوزش و درد کمتر دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز ایجاد تراکم بالا در ابرو ایجاد التهاب کم ماندگاری سایه یا هاشور ابرو بر اساس متد فیبروز و بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال می باشد.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

معایب فیبروز برای ابروها

افرادی که قبلا از تاتو ابرو استفاده کرده اند نمی توانند از این روش برای فرم دادن به ابروهای خود استفاده نمایند و علاوه بر این فیبروز برای افرادی استفاده می شود که تا بحال از هیچ متد تاتو استفاده نکرده اند.

فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟فیبروز ابرو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

در این مطلب به بررسی ویژگی های فیبروز ابرو پرداختیم که امیدواریم پس از مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص این متد جدید برای فرم دهی به ابروها بدست آورید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت