تمسخر زیرپوستی و جالب کیا توسط جیپ!


تمسخر زیرپوستی و جالب کیا توسط جیپ!

زمانی که کیا سورنتو 2019 در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس سال پیش معرفی شد کره‌ای‌ها تبلیغی از این خودرو را که می‌توانست در مواب یوتا بتازد منتشر کردند. [دانلود ویدئو] کیا در آن زمان گفته بود سورنتو توانسته مسیری چند کیلومتری را که شامل مانعی بزرگ با نام دروازه جهنم بوده را پشت سر بگذارد.” اما... نوشته تمسخر زیرپوستی و جالب کیا توسط جیپ! به صورت...

زمانی که کیا سورنتو 2019 در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس سال پیش معرفی شد کره‌ای‌ها تبلیغی از این خودرو را که می‌توانست در مواب یوتا بتازد منتشر کردند.

[دانلود ویدئو]
کیا در آن زمان گفته بود سورنتو توانسته مسیری چند کیلومتری را که شامل مانعی بزرگ با نام دروازه جهنم بوده را پشت سر بگذارد.” اما جیپ نیازی به اثبات خود نداشته مخصوصاً اینکه مدل رانگلر مواب سفارشی را هم عرضه می‌کند.

اگرچه اکثر خودروسازان به انتشار توئیتی ساده درباره‌ی هالووین بسنده می‌کنند اما جیپ ویدئوی حدود یک دقیقه‌ای منتشر کرده و در آن شاهد تمسخر زیرپوستی کیا و سورنتو هستیم. این کلیپ که با نام “هالووین در مواب” منتشر شده دو نفر با نقاب همستر را نشان می‌دهد که البته آن‌ها نیز اشاره‌ی واضحی به آگهی‌های تجاری کیا سول محبوب می‌باشند.

تمسخر زیرپوستی و جالب کیا توسط جیپ!
این همسترها برای حضور در مراسمی خاص در مواب دعوت می‌شوند. یکی از آن‌ها واقعاً می‌خواهد به مراسم یاد شده برود اما دیگری به سورنتوی خود نگاه کرده و کاملاً با تردید به قضیه نگاه می‌کند.

سپس این ویدئو وارد فاز رویا پردازی شده و در آن همستر مالک سورنتو را می‌بینیم که تمامی اصلاحات ضروری برای حضور در این مراسم را تصور می‌کند. از جمله اصلاحات سورنتو می‌توان به نصب لاستیک‌های آفرود و فلاپ ها و… اشاره کرد.

تمسخر زیرپوستی و جالب کیا توسط جیپ!
اما همستر دوم او را از خواب ناز بیدار کرده و می‌گوید که بجای سورنتو با جیپ گرند چروکی تریل هاوک به مراسم بروند. به لطف گرند چروکی، همسترهای داستان هیچ‌گونه مشکلی در بالا رفتن از مسیر سخت یاد شده ندارند.

تمسخر زیرپوستی و جالب کیا توسط جیپ!
این کلیپ با کنایه‌ای عالی به پایان می‌رسد: “جیپ گرند چروکی تریل هاوک. هیچ تغییری لازم نیست.” این جملات هم به ویدئوی کیا اشاره دارد که در آن سورنتو به تمامی تغییرات یاد شده نیاز داشت. حتی جیپ یک پله فراتر رفته و می‌گوید در زمان ساخت این ویدئو هیچ آسیبی به جوندگان نرسیده است.

قیمت گرند چروکی تریل هاوک 2019 از 44045 دلار آغاز شده و به ویژگی‌های آفرود زیادی همچون فلاپ های جانبی، دو قلاب، رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی و لاستیک‌های آفرود مجهز است. این خودرو همچنین از دیفرانسیل عقب لغزش محدود، سیستم تعلیق بادی و سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین