تولید فیلم IT 2 با انتشار عکسی به صورت رسمی به پایان رسید


تولید فیلم IT 2 با انتشار عکسی به صورت رسمی به پایان رسید

فیلم‌برداری فیلم IT 2 پایان یافت. یکی از بازیگران این فیلم، فین وولف‌هارد، با انتشار عکسی جدید از بازیگران این موضوع را اعلام کرد. فین وولف‌هارد، که نقش ریچی توزیر عینکی را بازی می‌کند، عکسی مبنی بر پایان فیلم با سایر بازیگران، جیدن لیبرهر در نقش بیل دنبرو، سوفیا لیلیس در نقش بورلی مارش، چوزن جیکوبز در نقش مایک هنلون، جرمی ری تایلور در نقش بن...

فیلم‌برداری فیلم IT 2 پایان یافت. یکی از بازیگران این فیلم، فین وولف‌هارد، با انتشار عکسی جدید از بازیگران این موضوع را اعلام کرد.

فین وولف‌هارد، که نقش ریچی توزیر عینکی را بازی می‌کند، عکسی مبنی بر پایان فیلم با سایر بازیگران، جیدن لیبرهر در نقش بیل دنبرو، سوفیا لیلیس در نقش بورلی مارش، چوزن جیکوبز در نقش مایک هنلون، جرمی ری تایلور در نقش بن هنزکام، جک دیلان گریزر در نقش ادی کسپبرک و وایت اولف در نقش استنلی یوریس، در اینستاگرام خود منتشر کرده‌است.

کارگردان این فیلم، اندی موشتی، نیز پایان فیلم‌برداری 2 IT را در نیمه شب هالووین با انتشار عکسی در اینستاگرام تائید کرد.

در ادامه فیلم IT 2 کلاب بازنده‌ها بعد از ۲۷ سال به ایالت مین، شهر دری، باز می‌گردند و دوباره با پنی‌وایز با بازی بیل اسکارسگارد مواجه می‌شوند.

در ماه جولای عکسی از بازنده‌های بزرگسال منتشر شد. جسیکا چستین در نقش بورلی، جیمز مک‌اوی در نقش بیل، اسایاه مصطفی در نقش مایک، بیل هیدر در نقش ریچی، جی رایان در نقش بن و جیمز رانسون در نقش ادی در این عکس حضور داشتند. اندی بین که در نقش استنلی بزرگسال بازی می‌کند در عکس حضور نداشت. نقش او احتمالا در رمان استفان کینگ سرنوشتی تلخ پیش‌رو دارد.

بیل اسکارسگارد به Den of Geek درباره‌ی دنباله این فیلم گفت:

” از آنجایی که بازیگران پیش‌رویم، بازیگرانی پرتجربه، به جای بچه‌ها هستند، این بار تجربه‌ای متفاوت خواهدشد. اما من به دنباله‌ی این تجربه متفاوت هستم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تولید فیلم IT 2 با انتشار عکسی به صورت رسمی به پایان رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد