معارفه 3 مدیر جدید بانک ملی


پول‌نیوز - با حضور عضو هیات مدیره، معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران بانک ملی ایران، آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید امور طرح و برنامه و روسای قدیم و جدید ادارات کل سازمان و روش ها و امنیت و توسعه سیستم ها برگزار شد.به گزارش گروه بانک...

معارفه 3 مدیر جدید بانک ملی
پول‌نیوز - با حضور عضو هیات مدیره، معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران بانک ملی ایران، آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید امور طرح و برنامه و روسای قدیم و جدید ادارات کل سازمان و روش ها و امنیت و توسعه سیستم ها برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در این مراسم از منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه‌های درون سازمانی یاد کرد و گفت: مدیران باید در دوره مسئولیت خود تجربه حضور در شرکتی بزرگ و مدیران بانکی تجربه حضور در یک بانک بزرگ را داشته باشند چرا که این امر می تواند زمینه ساز ارتقای قابلیت های زندگی شخصی و سازمانی فرد باشد.

وی تصریح کرد: همچنین جانشین پروری نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است که مدیران یکی دو سال پیش از بازنشستگی از سمت خود کنار رفته و در کنار نیروهای جوان قرار گیرند تا هم تجارب خود را منتقل کنند و هم اینکه یکباره سازمان خود را ترک نکنند.

خاتونی ادامه داد: مجموعه سداد نیازمند یک نگاه مدیریتی جدید بود که به همین علت نیز از آقای شهرآشوب خواستیم تا در این مجموعه ما را همراهی کنند. از سویی اداره سازمان و روش ها با ایجاد و اصلاح فرآیندها می تواند طراوت و پویایی را در بانک حفظ کند و امیدواریم آقای سالارخیلی بتواند همچنان منشا خیر و برکت باشد.

همچنین معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه در همه سازمان ها سرمایه انسانی مهم ترین رکن است، گفت: سرمایه های سازمانی از سرمایه انسانی نشات می گیرند.

حبیب الله رشید ارده با تاکید بر اینکه در شرایط حساس و مهم کنونی جامعه، نقش و مسئولیت مدیران بانک در عرصه درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم است، ادامه داد: مسئولیت هایی که دست به دست می شوند درواقع امانت هستند و باید در نگهداری و بالندگی آن کوشا باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم مدیران جدید بتوانند با ایده های خلاقانه خود اثربخشی سازمان را بیش از پیش ارتقا دهند.

رشید ارده بیان کرد: این تغییرات با توجه به اهداف بلند مدت بانک مرسوم و طبیعی بوده و هدف آن، خلق تجربیات جدید در بانک ملی ایران است.

در پایان این مراسم نیز هادی سالار خیلی به عنوان سرپرست مدیریت امور طرح و برنامه، ادموند قالدی به عنوان سرپرست اداره کل سازمان و روش ها و مهدی علی آقایی به عنوان سرپرست اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها معارفه و از حسن شهرآشوب مدیر سابق امور طرح و برنامه، هادی سالار خیلی رییس سابق اداره کل سازمان و روش ها و احمدرضا نصر اصفهانی رییس سابق اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها نیز تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !