رویارویی ایرانی ها در لیگ برتر فوتبال انگلیس


رویارویی ایرانی ها در لیگ برتر فوتبال انگلیس

تقابل تیم‌های اورتون و برایتون در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ جزیره، رویارویی ایرانی‌ها در انگلیس است.

رویارویی ایرانی ها در لیگ برتر فوتبال انگلیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های اورتون و برایتون از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم می‌روند که رویارویی ایرانی‌ها در انگلیس است.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی کشورمان که ابتدای فصل از آزد آلکمار هلند به برایتون پیوست، در بازی‌های ابتدایی نیمکت نشین بود و فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کرد، اما رفته رفته وضعیتش بهتر شد و در بازی‌های اخیر به عنوان بازیکن اصلی حضور داشت و به نظر می‌رسد با صلاحدید کادرفنی مقابل اورتون بازی کند.

البته حضور فرهاد مشیری به عنوان مالک تافی‌ها (لقب تیم فوتبال اروتون) و رویارویی او با جهانبخش می‌تواند از نکات جالب تقابل ایرانی‌ها باشد و باید در پایان ۹۰ دقیقه چه تیمی پیروز خواهد شد.

مشیری با ثروت زیادش در انگلیس توانسته بازیکنان زیادی را در تیمش جمع کند که از آن‌ها می‌توان به جوردن پیکفورد، کورت زوما، تئو والکات، سیگوردسون، یری مینا و ... اشاره کرد.

پس از گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ جزیره، برایتون با کسب ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و در ۳ بازی نیز پیاپی به برد رسیده است، اما از سویی دیگر اورتون هفته گذشته ۲ بر یک از منچستریونایتد شکست خورد و با ۱۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:ترکیب احتمالی برایتون برابر ولوز؛جهانبخش در جمع 11 نفر اصلی

آرسنال 3 - لسترسیتی 1/دهمین برد پیاپی امری با توپچی ها با درخشش اوبامیانگ

بازیکن فرانسوی برایتون ،قربانی رقابت با جهانبخش شد

انتهای پیام/

تقابل جهانبخش و مشیری در لیگ انگلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)