شرمنده هواداران و آقا جواد شدیم/ حامد لک: هنوز باور نمی‌کنم پدیده ما را برده است


شرمنده هواداران و آقا جواد شدیم/ حامد لک: هنوز باور نمی‌کنم پدیده ما را برده است

نساجی مازندران در روزی که نمایش قابل قبولی برابر پدیده ارائه داده بود اما قدر فرصت های خود را ندانست و با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم مشهدی شد.

به گزارش "ورزش سه" حامد لک دروازه بان نساجی یک روز پس از این بازی با پدیده مشهد گفت: آن‌هایی که بازی را از نزدیک یا از طریق تلویزیون دیدند گواهی می‌دهند حق ما باخت سه بر صفر نبود. ما حداقل ۶، ۷ شانس مسلم گلزنی داشتیم که قدر آن را ندانستیم و متاسفانه این نتیجه حاصل شد. هنوز هم باور نمی‌کنم که ما چطور در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر مغلوب شدیم و یک روز پس از بازی هم به شما می‌گویم در این مساله مانده ام.

لک در خصوص عملکرد خود نیز گفت: از همینجا از همه طرفداران نساجی و جواد نکونام عذرخواهی می‌کنم. در این بازی اشتباهاتی داشتیم ولی حتما جبران می‌شود. من و همبازیانم برای ادامه مسابقات لیگ هم قسم شدیم و انشالله نساجی واقعی را از همین هفته در ورزشگاه شهید وطنی خواهید دید.

لک ضمن اشاره به امتیازاتی که نساجی مازندران در هفته های گذشته روی بدشانسی و اشتباهات داوری از دست داد، گفت: متاسفانه ما در هفته‌های گذشته بدشانس ترین تیم لیگ برتر بودیم. اشتباهات داوری که تاکید می‌کنم اشتباهات سهوی داوری به گواه کارشناسان حداقل ۶ یا ۷ امتیاز ما را گرفت و حتم بدانید اگر این اتفاقات نبود نساجی شرایط به مراتب بهتری داشت.

دروازه بان نساجی مازندران با اشاره به حضور هواداران این تیم در مشهد گفت: دست تک تک این عزیزان را می‌بوسم و به همه طرفداران دوست داشتنی نساجی تعظیم می‌کنم. کسانی که چه در مسابقات خانگی و چه بیرون خانه و راه دور هرگز تیم محبوب خود را تنها نگذاشته اند. از همه این عزیزان که شنیدم و می‌دانم فصل گذشته با همدلی و وحدت لیگ برتری شدند فقط یک خواهش دارم و آن هم حمایت از نساجی است. مطمئن باشید آقای نکونام و دستیارانش کار خودشان را بلد هستند و تیم را به جایگاه واقعی خود خواهند رساند. این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر با همبستگی و حمایت هواداران.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم