چهار بازیکنی که برانکو در بازی با کاشیما رو آنها حساب ویژه کرده!


یک گل در ژاپن برای تیم پرسپولیس حکم طلا را دارد؛ همین یک گل که از آن صحبت می کنیم می تواند پرسپولیس را به مدال طلای لیگ قهرمانان آسیا برساند و همین مدال طلا که درباره اش می نویسیم رویای پنجاه ساله باشگاه پرسپولیس است. بنابراین 11 مرد برانکو ایوانکوویچ باید به بهترین نحو قدر 90 دقیقه بازی در کاشیما ساکر بدانند و علی رغم تلاش مضاعف برای کلین شیت،...

چهار بازیکنی که برانکو در بازی با کاشیما رو آنها حساب ویژه کرده!

حساب ویژه برانکو روی 4 شوت‌زن پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹
چهار بازیکنی که برانکو در بازی با کاشیما رو آنها حساب ویژه کرده!

برانکو ایوانکوویچ به خوبی می داند یکی از بهترین راه ها برای گلزنی به تیم کاشیما آنتلرز شوت زنی از پشت محوطه جریمه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک گل در ژاپن برای تیم پرسپولیس حکم طلا را دارد؛ همین یک گل که از آن صحبت می کنیم می تواند پرسپولیس را به مدال طلای لیگ قهرمانان آسیا برساند و همین مدال طلا که درباره اش می نویسیم رویای پنجاه ساله باشگاه پرسپولیس است. بنابراین ۱۱ مرد برانکو ایوانکوویچ باید به بهترین نحو قدر ۹۰ دقیقه بازی در کاشیما ساکر بدانند و علی رغم تلاش مضاعف برای کلین شیت، برای گلزنی هم تمام تلاششان را بکنند.

باتوجه به بازی در خانه حریف و میل بالای ژاپنی ها برای گلزنی، طبیعتا سرخ ها نمی توانند دقایق زیادی را در یک سوم دفاعی کاشیما آنتلرز و مشخصا محوطه جریمه این تیم سپری کنند و در چنین شرایطی، شوت از راه دور گزینه مناسبی برای گشودن دروازه حریف است. در لحظاتی که دیوار دفاعی کاشیما راه ارتباطی هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس را قطع می کند، شاگردان برانکو ایوانکوویچ فرصت شوت زنی خواهند داشت و برای پرسپولیس چه خوب که هافبک ها و حتی مدافعانی شوت زن را در اختیار دارد.

سیامک نعمتی در پرسپولیس‌ و پیکان نشان داده که قابلیت شوت زنی مناسبی دارد، احمد نوراللهی هم توانایی اش را در همین بازی با الجزیره نشان داد، کمال که در بازی قبلی برابر سایپا موفق به گلزنی از راه دور شد و محمد انصاری هم چند بار قدرت شوت زنی اش را به رخ رقبا کشیده است.

باید دید این ۴ بازیکن و البته ستاره هایی چون گادوین منشا، در بازی با کاشیما می توانند پرسپولیس را با این حربه به گل برتری برسانند یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی