جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد


جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد

جملات انگیزشی موفقیت : در اینجا با مقاله ای درباره مجله موفقیت، جملات انگیزشی موفقیت در کار ، روابط ، درس خواندن و … در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.     جملات انگیزشی کوتاه ، جملات انگیزشی موفقیت     جملات انگیزشی برای موفقیت جملات زیبا و آموزنده اگر از صد نفر … نوشته جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد اولین بار در...

مجله موفقیت ، جملات انگیزشی موفقیت در کار ، روابط ، درس خواندن و … در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد

جملات انگیزشی کوتاه ، جملات انگیزشی موفقیت

جملات انگیزشی برای موفقیت

جملات زیبا و آموزنده

اگر از صد نفر بپرسید

متضاد کلمه موفقیت چیست

اکثرشان می‌گویند شکست.

اما این اشتباهی بزرگ است؛

متضاد کلمه موفقیت ،

تلاش نکردن است

جملات انگیزشی برای موفقیت

خیلی از شکستهای زندگی به خاطر اینه که نمیدونیم چقدر به موفقیت نزدیک بودیم

وگرنه هرگز تسلیم نمیشدیم

جملات انگیزشی زیبا

صبح رنگی رنگی ات بخیر !

هر شکستی یک درس برای حرکت

دو به جلو است

تو از شکست ها بیشتر از

موفقیت هایت درس میگیری

اجازه نده شکست متوقفت کند

شکست شخصیت را می سازد

متن انگیزشی زندگی, جملات زیبا و آموزنده

جملات انگیزشی

برای موفقیت راز پیچیده ای وجود ندارد؛

آماده سازی، سخت کوشی

و

درس گرفتن از شکست ها

جملات انگیزشی برای موفقیت

بازنده کسی است که در انتظار معجزه می ماند…

تا کسی از راه برسد و آرزوهایش را برآورده سازد

باور کن همه به دنبال رسیدن به آرزوهای خودشان هستند

خودت معجزه زندگی خودت باش

محدودیت های ذهنی ات را کنار بگذار

باورهای صحیح خود را تقویت کن

و بسوی موفقیت گام بردار!!!!!

جملات زیبا و آموزنده

اگر میدانستید که افکارتان چقدر قدرتمند هستند، حتی برای یک لحظه ی دیگر هم منفی فکر نمی کردید …!

متن انگیزشی زندگی

راز حقیقی موفقیت اینه که بدانید زندگی به یک سفر طولانی هواپیما شباهت دارد و شما باید تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید بروید،سپس سوار شوید و به سوی مقصد پرواز کنید

پس”شجاعت پرواز” داشته باش

جملات انگیزشی برای موفقیت

رؤیاهای‌ خودتان را بسازید در غیر این صورت فرد دیگری شما را برای ساختن رؤیایش به کار خواهد گرفت.

جملات انگیزشی کوتاه

یکی از کلید های موفقیت، داشتن نظم در انجام دادن کارهایی است که باید انجام دهید؛

حتی اگر میلی به انجامش ندارید… اما میدانید مهم هستند و باید انجام شوند.”

جملات انگیزشی در مورد هدف

آسانسوری که بتواند شما را به بالاترین طبقه موفقیت برساند

از کار افتاده است و شما ناگزیرید که راهروی موفقیت را پله پله بالا روید.

جملات انگیزشی برای موفقیت

این موقعیت نیست که انسان را می سازد

این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق میکند

متن انگیزشی زندگی, جملات زیبا و آموزنده

جملات انگیزشی بزرگان

یادت باشه: اعتماد به نفس اولین گام به سوی موفقیت است ! اگر شما سه خصلت: انتقادپذیری، پوزش خواهی و شکرگزاری را در خود پرورش دهید مطمئن باشید که موفقیت به زودی در خانه تان رامیزند !

جملات انگیزشی موفقیت

فروختن آب به کسی که در بیابان مانده

کار آسانیست که هر کسی می‌تواند

آنرا انجام دهد، اما موفقیت در انتظار کسی است که بتواند به صحرانشینان ماسه بفروشد

جملات انگیزشی زیبا

بزرگترین نقطه ی ضعف ما

کوتاه آمدن است.

مطمئن ترین راه برای موفقیت

تلاش “برای یک بار دیگر” است

جملات انگیزشی

موفقیت را ابتدا در ذهنتان تصور کنید

سپس با چشم تان ببینید

و بعد با جسم تان خلق کنید

موفقیت

یک قدم بزرگ در آینده دور نیست

بلکه یک قـدم کوچک است که همین لحظه بر میداری

موثرترین متن و جملات انگیزشی کوتاه برای زندگی زیبا و موفقیت از بزرگان

جملات انگیزشی برای موفقیت در زندگی

امروز، روز من است چرا امروز؟ هر روز ۲۴ ساعت است، این ۲۴ ساعت برای همه یکسان است، چه شما، چه من و حتی بیل گیتس نیز در یک روز ۲۴ ساعت دارد. زمان همه مان مساوی است، اما آیا همه مان به بهترین شکل از آن استفاده میکنیم؟

امروز باید انجامش بدم. شما باید کاری را که خیلی وقت است از انجام دادن آن طفره می رفتید را امروز انجام دهید… شما باید قورباغه زشت را قورت دهید.

راه حل، خارج از گزینه های ممکن است. این جمله دلیلی محکم دارد. تفکر خلاقیت گرا، باعث موفقیت اکثر افراد موفق دنیا شده. شما اگر بتوانید از راه حل های خلاق در زندگی تان استفاده کنید، همیشه یک قدم از دیگران جلوتر خواهید بود.

این نیز بگذرد. در سخت ترین شرایط و پدیدار شدن مشکلات در زندگی، همیشه یادتان باشد : همه ی آنها گذرا هستند… هیچکدام از آنها نیامده اند تا ابد بماند.

جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد

جملات انگیزشی بدنسازی

جملات انگیزشی برای کار

اطراف من باهوش ترین افراد وجود دارند که به من کمک می کنند به خواسته ام برسم. مدیر هستید، این جمله کمک بزرگی به شما خواهد کرد که از حداکثر پتانسیل تیم کاری تان استفاده کنید.

سخت تلاش کن، جواب همین نزدیکی هاست . استرس و اضطراب معمولا از عدم وجود جواب صحیح برای سوال آتشین ناشی میشود. روزتان را با این طرزفکر شروع کنید که به پاسخ سوال تان خیلی نزدیک شدید.

من تنها فرد حاضر با استعداد و نبوغ مورد نیاز هستم. گاهی اوقات ما خودمان و داشته هایمان را دست کم میگیریم… بهتر است یادمان باشد خداوند فقط ما را به همین شکلی که هستیم آفریده، ما خاص آفریده شده ایم، مانند ما نه وجود داشته، نه وجود دارد و نه وجود خواهد داشت.

حتی اگر شکست بخورم، یک قدم به خواسته ام نزدیک تر خواهم شد. این جمله به شما کمک میکند از شکست خوردن نترسید… اولین و بزرگترین ترس از شروع کاری، ترس از شکست خوردن است! پس به کمک این جمله، بر ترس از شکست غلبه کنید.

هر روز یک فرصت است. زمانی که مشغول به بازی های موبایل هستید یا زمانتان را صرف تماشای تلوزیون میکنید، یادتان باشد. دیگر هیچوقت این روز را نخواهید داشت… روزهایی که گذشتند تکرار نخواهد شد.

جملات انگیزشی برای موفقیت و رسیدن به هدف

هیچ چیز نمیتواند جلوی مرا بگیرد. جمله آخر و مهم ترین جمله ای که به شما کمک میکند روزانه انرژی کافی برای حل مشکلات و رد شدن از سخت ترین شرایط زندگی برای رسیدن به خواسته تان را بدست آورید. وقتی این جملات را در طول روز تکرار کنید کم کم میبینید که شادتر و با روحیه بیشتری به درس خواندن و کار کردن و روابط خودتان ادامه می دهید و برای موفقیت مشتاق تر هستید.

تا وقتی خودتان به خودتان کمک نکنید، هیچ چیز و هیچ‌کس در این دنیا به شما کمک نخواهد کرد. شاید الآن برای مسئله‌تان راه‌حلی پیدا نکنید، اما یادتان باشد که هر راه‌حلی زمانی یک مسئله بوده است. درست است که تجربه بهترین معلم‌ انسان در زندگی است، اما اگر چیزی یاد نگیرید، احتمالا نمی‌توانید تجربه‌ای هم به دست آورید.

جملات انگیزشی برای موفقیت در زندگی

در زندگی واقعی “دوم شدن” وجود ندارد، یا برنده می‌شوید یا نمی‌شوید. نمره‌‌های خوب راه شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و در نهایت زندگی بهتر می‌سازند. پس به ۱۸ و ۱۹ راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کنید. وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

شاید موفقیت نسبی باشد، ولی بیشتر چیزها در زندگی مطلق‌اند. مدرک، مدرک است، شغل، شغل است و سخت‌کوشی، سخت‌کوشی؛ کاملا ساده و مستقیم. زندگی شما بر اساس شانس‌ها و فرصت‌هایتان ساخته می‌شود. هرگز چیزی را به شانس واگذار نکنید و هیچ وقت اجازه ندهید فرصت‌ها از دست‌تان برود. طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌شود.

برنده‌ها هر کدام در زمینه‌ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارند، اما یک چیز در همه‌ی آنها مشترک است: تلاش. دست از تلاش کردن بر ندارید. خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست‌هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید. هر کسی استعدادی دارد. بگذارید استعدادتان بدرخشد و راه شما را روشن کند.

جملات انگیزشی برای درس خواندن

به خاطر متفاوت بودن‌تان ناراحت نباشید. همین تفاوت‌ها می‌توانند شما را به یک ستاره تبدیل کنند. شخصیت خودتان را بپذیرید و نیروی درونی‌تان را رها کنید. فراموش نکنید ویژگی مشترک همه‌ی افراد موفق این است که با افراد دیگر اطراف‌شان متفاوت بوده‌اند.

اگر انتظار دارید بدون درس خواندن شغل خوبی به دست بیاورید، مثل این است که انتظار داشته باشید بدون دویدن در مسابقه‌ی ماراتن برنده شوید. موفقیت در زندگی به آسانیِ یک دانش‌آموز خوب بودن است. تمام کاری که باید بکنید این است که حواس‌تان را جمع کنید، سخت‌کوش باشید و همه‌ی تلاش‌تان را به کار ببندید. تحصیلات گیره‌ای است که زندگی شما را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد.

شکست گذراست. تنها چیزی که باید ثابت باشد اراده‌ی شما برای موفقیت است.

یک دانش‌آموز خوب بودن بیشتر از آنکه به انجام کارهای تکراری از روی عادت بستگی داشته باشد، به علاقه و اشتیاق شما به یادگیری وابسته است.

اگر هنوز راهِ زندگی‌تان را پیدا نکرده‌اید و نمی‌دانید که قرار است چه کار کنید، نگران نباشید؛ تا وقتی که کارِ اشتباهی نکنید این موضوع هیچ اشکالی ندارد. ادامه‌ی یک مسیرِ درست بهتر از انحراف و افتادن در یک مسیر اشتباه است. در مسیر زندگی‌تان به خیلی‌ها برمی‌خورید که شما را نصیحت می‌کنند و به شما می‌گویند چه چیزی برای شما بهتر است. حرف آنها را بشنوید، ولی در نهایت کاری را انجام دهید که ته قلب‌تان احساس می‌کنید درست است.

وقتی می‌خواهید در کاری موفق شوید تمام سعی‌تان را بکنید که این کار را بهتر از بقیه انجام بدهید.

هر مسئله‌ای مهارتی است در لباس مبدل که منتظر است شما آن را یاد بگیرید.

دیگر به این فکر نکنید که چه اتفاقی قرار است بیفتد، به این فکر کنید که شما چه کار می‌توانید بکنید.

موفقیت در مدرسه و دانشگاه مثل آماده شدن برای یک ماراتن است که بعد از فارغ‌التحصیل شدن شروع می‌شود. روی اهداف‌تان تمرکز و سخت کار کنید، اما یادتان باشد بدترین چیز برای شما این است که قبل از اینکه به پایان کار برسید خودتان را خسته کنید.

عظمت را می‌توان در توانایی شما در باور داشتن خودتان و نادیده گرفتن هر کسی خلاصه کرد که می‌گوید شما نمی‌توانید موفق شوید.

درس نخوانید تا پول در بیاورید، درس بخوانید تا یاد بگیرید، چون چیزی که شما امروز یاد می‌گیرید، فردا شما را تبدیل به آدمی می‌کند که قرار است باشید.

جملات انگیزشی برای رسیدن به موفقیت

در زندگی سعی نکنید میان‌بر بزنید، همین میان‌برها در بلندمدت مسیر زندگی شما را به بیراهه می‌کشند.

به تک‌تک قلدرهایی که به شما خندیده‌اند و شما را جلوی دوستان‌تان مسخره کرده‌اند، فکر کنید. با مجسم کردن آنها خودتان را تحریک کنید تا سخت‌تر تلاش کنید و بیشتر درس بخوانید.

تصور کنید چقدر خوب می‌شود مثلا بیست سال بعد سوار بر یک فِراری از کنار پراید یکی از آنها عبور کنید و برایش دست تکان بدهید‌.

شما می‌توانید دنبال جملات انگیزه‌بخش بگردید، ولی تا وقتی یاد نگیرید خودتان الهام‌بخش خودتان باشید، این جملات کمکی به شما نخواهند کرد.

ستاره‌ها را هدف گرفته‌اید؟ خوب است، ولی اول باید همین پایین سفینه‌تان را بسازید.

زمان بسته به اینکه چطور از آن استفاده می‌کنید، می‌تواند بهترین دوست شما یا بدترین دشمن‌تان باشد.

شغل‌ها و رئیس‌ها عوض می‌شوند. چیزی که برای شما باقی می‌ماند و به رشد و موفقیت‌تان کمک می‌کند تحصیلات‌تان است.

زندگی مسیر شماست، اهداف‌تان مقصد و کار و تلاش وسیله‌ی شما برای رسیدن به مقصد است.

بزرگ‌ترین عددها هم با یک شروع می‌شوند، پس یک قدم اول را بردارید و به تلاش‌تان ادامه دهید تا به جایی که می‌خواهید برسید‌.

مهم‌ترین چیزی که به‌عنوان یک دانش‌آموز باید بدانید این است که تنبلی بزرگ‌ترین دشمن شما و سخت‌کوشی بهترین دوست شماست.

زندگی آن‌قدر هم پیچیده نیست، عادت‌های خوب و سخت‌کوشی تمام چیزی است که برای موفقیت و برنده شدن احتیاج دارید.

شاید هزاران لایک در فیسبوک یا اینستاگرام داشته باشید، ولی با این لایک‌ها که نمی‌توانید قبض‌هایتان را بپردازید. حتی اگر یک میلیون فالوور داشته باشید آنها اجاره‌ی خانه‌تان را نمی‌دهند. پیام‌های واتساپ برای شما ماشین نمی‌خرند و با توییت نمی‌توانید خرج زندگی‌تان را در بیاورید. برای خودتان یک زندگی واقعی بسازید، تلاش کردن را از همین امروز شروع کنید.

با بهانه آوردن می‌توانید دیگران را راضی کنید، خودتان را چطور راضی می‌کنید؟

همه اشتباه می‌کنند، ولی در آخر فقط آنهایی موفق می‌شوند که زل می‌زنند در چشم‌های اشتباه‌شان و می‌گویند «درستت می‌کنم.»

تحصیل شما را ضد ضربه نمی‌کند. تحصیل موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف‌تان حرکت می‌کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که یک هدف مشخص انتخاب کنید و برای هر چیزی که به پروازتان کمک می‌کند وقت بگذارید.

جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد

جملات موثر در موفقیت

جملات انگیزشی موفقیت | جملاتی که زندگیتان را تغییر میدهد

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته / مجله روزگار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر