تیم فوتبال پرسپولیس وارد توکیو شد


تیم فوتبال پرسپولیس وارد توکیو شد

پکن- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با 'کاشیما آنتلرز' ژاپن در قالب فینال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 18 عصر امروز چهارشنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو شد و مورد استقبال سفیر ایران در ژاپن قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این آیین 'مرتضی رحمانی موحد' سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن به همراه کارکنان سفارت، دانش آموزان مدرسه ایرانی، تعدادی از ایرانیان مقیم مشتاق و علاقه مند به تیم پرسپولیس با دسته گل و پلاکارد خوش آمد گویی، از تیم فوتبال پرسپولیس به گرمی استقبال کردند.
تیم پرسپولیس بعد از استقبال از فرودگاه عازم هتل مای استیز (MyStays) ناریتا شد تا پس از یک سفر طولانی به استراحت بپردازد و برای تمرین آماده شود.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن تلاش زیادی در هماهنگی هتل، تهیه غذای حلال و سایر موارد لازم با طرف های ژاپنی به عمل آورده است تا این تیم مشکل خاصی نداشته باشد.
دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و 'کاشیما آنتلرز' در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 13:30 (به وقت تهران) روز شنبه 12 آبان در ورزشگاه «کاشیما ساکر» واقع در استان ایباراکی، ژاپن برگزار می شود.
این ورزشگاه که گنجایش 40 هزار تماشاگر را دارد یکی از مکان‌های برگزاری بازی‌های جام جهانی 2002 بود و همچنین میزبان بازی‌های خانگی باشگاه کاشیما آنتلرز در رقابت‌های جی‌لیگ است.
آخرین حضور تیم های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به هشت سال پیش باز می گردد که ذوب آهن اصفهان به فینال راه یافت اما در رقابت با سئونگنام کره جنوبی از کسب جام بازماند.
تیم های ایرانی تاکنون موفق شده اند در مجموع سه بار قهرمانی و چهار بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.
بازی برگشت این دو تیم نیز 19 آبان راس ساعت 18 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.
**آساق**1904**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان