فورد موستانگ با تیونینگ Wolf Racing رونمایی شد


فورد موستانگ با تیونینگ Wolf Racing رونمایی شد

تیونر آلمانی ولف ریسینگ با محصول جدید خود، فورد موستانگ 690 اسب بخاری در نمایشگاه سما 2018 حاضر شد.

تیونینگ خودروی ساخت آمریکا در اروپا و به‌خصوص آلمان، نکته‌ای جالب است؛ وقتی یک تیونر آلمانی فورد موستانگ را انتخاب می‌کند، پروژه جذاب‌تر هم خواهد شد.

Wolf Racing آلمان با وجود دسترسی داشتن به خودروهای اسپرت پرطرفداری نظیر پورشه 911، به‌سراغ مدل ۲۰۱۹ فورد موستانگ GT کوپه و کانورتیبل رفته است.

فورد موستانگ با تیونینگ Wolf Racing رونمایی شد

موستانگ استاندارد از پیشرانه‌ی ۵ لیتری V8 با قدرت ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۵۷۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با کیت سوپرشارژر Wolf Racing این قدرت و گشتاور به ۶۹۰ اسب بخار و ۷۹۰ نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. با نصب کیت سوپرشارژر جدید، شتاب اولیه صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت فورد موستانگ GT به زیر چهار ثانیه کاهش پیدا کرده و نهایت سرعت آن هم به ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

فورد موستانگ با تیونینگ Wolf Racing رونمایی شد

کیت سوپرشارژر Wolf Racing به قیمت ۱۸ هزار و ۲۰۰ دلار و با گارانتی دو ساله به مشتریان عرضه می‌شود. ولف ریسینگ از سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ با خروجی‌های دوگانه‌ی ۱۱۴ میلی‌متری استفاده کرده است. با استفاده از یک کلید در داخل کابین می‌توان صدای خروجی این سیستم اگزوز را تنظیم کرد. موستانگ سواران می‌توانند کیت کاهش ارتفاع ۵۵ میلی‌متر با قیمت ۱۷۰۰ دلار که شامل کمک فنرهای اسپرت می‌شود را نیز انتخاب کنند. تکمیل‌کننده‌ی ظاهر جدید موستانگ با تیونینگ آلمانی، رینگ‌های ۲۱ اینچ با طرح و رنگ‌های متنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق