آموزش دوخت پانچو با روشی ساده


پانچو از انواع لباس هایی است که در عین سادگی شیک و امروزی است و شما می توانید انواع مدل های متنوع این لباس را در منزل به راحتی بدوزید. افرادی که در خیاطی مهارت زیادی ندارند هم می توانند با کمک مطالب آموزش دوخت پانچو مهارت لازم را در زمینه دوختن این لباس بدست آورند و پانچو با تن پوش شیک و بی نظیری را برای خود بدوزند.  خیاطی بدون الگو راحت تر از...

پانچو از انواع لباس هایی است که در عین سادگی شیک و امروزی است و شما می توانید انواع مدل های متنوع این لباس را در منزل به راحتی بدوزید. افرادی که در خیاطی مهارت زیادی ندارند هم می توانند با کمک مطالب آموزش دوخت پانچو مهارت لازم را در زمینه دوختن این لباس بدست آورند و پانچو با تن پوش شیک و بی نظیری را برای خود بدوزند.

خیاطی بدون الگو راحت تر از خیاطی با کمک الگو است و شما می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت لباس هایی زیبایی را بدون کشیدن الگو در منزل بدوزید. برای دوختن پانچو به الگو نیاز ندارید و پانچو از انواع لباس هایی است که با صرف هزینه و وقت کم دوخته می شود.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

آموزش مرحله به مرحله دوخت پانچو

برای دوختن پانچو پاییزی می توانید از پتوی مسافرتی و شال پهن و پشمی طرح دار یا ساده استفاده کنید. در ادامه مراحل دوخت پانچو با ساده ترین روش را به شما عزیزان آموزش می دهیم که امیدواریم از دوخت این لباس پرطرفدار نهایت لذت را ببرید.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

مراحل دوختن پانچو با ساده ترین روش

اگر پتو یا شالی که انتخاب کرده اید بدون ریشه است می توانید با کمک قیچی برش هایی عمودی با طول ۵ سانت و فاصله ۲ سانتی متری ایجاد نمایید سپس پتو را دولا کنید تا قسمت های ریشه دار را روی یکدیگر قرار بگیرند.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده
در مرحله بعدی دوختن پانچو قسمت جلو پتو را برش بزنید.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

بشقابی را روی قسمت یقه قرار دهید و گودی یقه جلو را ببرید.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

سپس درزهای موجود در قسمت جلو لباس و دور یقه را لبه دوزی نمایید.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

اگر برای اولین بار است که خیاطی می کنید قبل از چرخ کردن درزهای قسمت جلویی و دور یقه لباس را سنجاق یا کوک بزنید سپس اقدام به لبه دوزی لباس با کمک چرخ خیاطی نمایید.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده
قسمت دو پهلوی لباس که محل عبور کمربند است را علامت بزنید.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

توجه داشته باشید قد بالاتنه از قسمت سرشانه تا گودی کمر است و فاصله جای کمر از قسمت درز جلو به اندازه ۱/۴ دور کمر است.

آموزش دوخت پانچو با روشی ساده

به اندازه پهنای کمربند قسمت جلویی لباس را برش عمودی بزنید و دور تا دور این قسمت را دوخت دندان موشی بزنید. در صورت تمایل می توانید با کمک چرخ جا دکمه ای را به طول کمربند بدوزید سپس کمربند را از شکاف ها عبور دهید.

آموزش دوخت پانچو با روشی سادهآموزش دوخت پانچو با روشی سادهآموزش دوخت پانچو با روشی ساده

در این مطلب با نحوه دوخت پانچو بدون استفاده از کشیدن الگو آشنا شدید که امیدواریم از دوخت این لباس پاییزی ساده و بی نظیر نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده نحوه دوخت انواع لباس ها به بخش آموزش خیاطی مراجعه کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل مانتو و پالتو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی