هنوز اول راه هستیم


هنوز اول راه هستیم

سرمربی تیم شهرداری ورامین: لازم باشد برای مسابقات جام جهانی یار کمکی می‌گیریم، اما برای قهرمانی در لیگ برتر هنوز اول راه هستیم.

هنوز اول راه هستیمپیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص پیروزی مقابل تیم مدعی دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر تکواندو گفت: بازی سرنوشت‌ساز خود را با تیم قدرتمند دانشگاه آزاد با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تکواندوکاران تیمم سنگ تمام گذاشتند و بسیار با انگیزه حاضر شدند توانستیم بازی قدرتمندی از خود به نمایش بگذاریم.
وی در پاسخ به این سوال که شهرداری با برد مقابل دانشگاه آزاد می‌تواند به قهرمانی مجدد در لیگ برتر امیدوار باشد یا خیر، افزود: با یک بازی نمی‌شود گفت: شهرداری ورامین قهرمان لیگ می‌شود، اما تمام هدفمان کسب عنوان قهرمانی است.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تیم‌های قدرتمندی در لیگ حضور دارند که رقابت سختی با آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی داریم، چون تازه اول فصل است. مسابقات نیم فصل و دور برگشت باقی مانده و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم مثل فصل گذشته قهرمان شویم.
وی به هوگو‌های الکترونیکی داخلی مورد استفاده در لیگ برتر امسال اشاره کرد و افزود: هوگو‌های تولید داخل کیفیت خوبی دارند، امتیازات خیلی راحت رد و بدل می‌شود و هیچ مشکلی برای قطع بی موقع حین مسابقه به وجود نمی‌آید. تنها مشکل استفاده از کلاه‌های معمولی بجای الکترونیکی است که اعتراضات را زیاد کرده است، اما قول داده اند از هفته ششم کلاه‌های الکترونیکی هم وارد مسابقات شود که این موضوع می‌تواند حاشیه‌ها و اعتراضات را کم کند.
خانلرخانی با اشاره به حضور تیم شهرداری ورامین در جام جهانی امارات به عنوان نماینده ایران گفت: ۲۱ آبان مسابقات نیم فصل را داریم و تمام تمرکزمان برای این مسابقه باید باشد. پس از آن هم ۹ روز زمان داریم تا تیم را برای مسابقات جام جهانی آماده کنیم. چون تکواندوکاران در کورس مسابقات لیگ برتر هستند، آمادگی لازم را برای مسابقات جام جهانی دارند.
وی ادامه داد: مسابقات جام جهانی با سبک متفاوتی نسبت به لیگ برتر برگزار می‌شود و باید برای رقابت‌های تیمی به هماهنگی لازم برسیم. سعی می‌کنیم با این فرصت کم تیم را آماده مسابقات کنیم.
سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد استفاده از یار کمکی در رقابت‌های جام جهانی گفت: اولویت با تکواندوکاران تیم شهرداری ورامین است و هنوز فدراسیون جهانی تکواندو شرایط وزنی مسابقات جام جهانی را اعلام نکرده است. با این حال قطعا به عنوان نماینده ایران باید تیمی پرقدرت داشته باشیم و در صورت نیاز از تکواندوکاران سایر تیم‌ها هم کمک می‌گیریم تا بتوانیم نتیجه لازم را در این مسابقات کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق