شیر برنج یکی از دسر های بسیار خوشمزه و لذیذ است که برای مناسبت های مذهبی نیز تهیه می گردد و طرفداران بیشماری دارد، این دسر مقوی و خوش طعم می تواند انتخاب مناسبی به عنوان عصرانه نیز باشد. اگر شما نیز علاقه مند به پخت شیر برنج هستید، و می خواهید با جدیدترین ایده ها برای تزیین شیر برنج آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با مدل های شیک و زیبای تزیین روی شیر برنج آشنا شوید.

مدل های تزیین شیر برنج برای مهمانی و مجلس :

پخت شیر برنج به راحتی و در مدت کوتاهی تهیه می گردد، بعد از تهیه شیر برنج آن را داخل ظرف های مناسب ریخته و کمی صبر کنید تا کمی خنک شود و روی آن ببندد. سپس اقدام به تزیین شیر برنج نمایید. برای تزیین کردن شیر برنج می توانید همانند تزیین شله زرد، از دارچین، گل محمدی، خلال بادام یا پسته و… استفاده نمود و با چیدن آنها روی شیر برنج به شکل گل و… تزیین شیک و بسیار زیبایی داشت.

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاتزیین روی شیر برنج با بادام

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هادیزاین شیر برنج با گل محمدی

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاتزیین مجلسی شیر برنج

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاتزیینات شیر برنج

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هادیزاین زیبای شیر برنج

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاتزیینات شیر برنج مجلسی

همانطور که می دانید تزیین حلوا، شله زرد، شیر برنج و… اغلب برای مراسم های مذهبی اهمیت زیادی دارد، از این رو بهتر است با تزیینات متنوع آن آشنا شوید. نمونه های زیر ایده های جالبی در این زمینه محسوب می گردند که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشند و نهایت استفاده را از آنها ببرید.

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاشیر برنج نذری

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاتزیین روی شیر برنج نذری

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاتزیین ساده شیر برنج با گل محمدی

تزیین شیر برنج مجلسی و نذری با جدیدترین ایده هاشیر برنج مجلسی زیبا

حال که با ایده های متنوع و جالب برای تزیین روی شیر برنج آشنا شدید، می توانید با الگوبرداری از آنها و استفاده از خلاقیت و ابتکار خود بهترین تزیینات را انجام دهید و با هنر و سلیقه خود دیگران را به هیجان آورید.