برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویر


برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویر

شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)- میلیون ها مسلمان امروز(سه شنبه) مراسم اربعین امام حسین و برادرش حضرت عباس (علیهما السلام) را در استان کربلای معلا برگزار کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رسانه های خبری عراق، شهر کربلا و راههای منتهی به آن مملو از هزاران موکب عزاداری شده است که به زائرانی که از […]

برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویر

شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)- میلیون ها مسلمان امروز(سه شنبه) مراسم اربعین امام حسین و برادرش حضرت عباس (علیهما السلام) را در استان کربلای معلا برگزار کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رسانه های خبری عراق، شهر کربلا و راههای منتهی به آن مملو از هزاران موکب عزاداری شده است که به زائرانی که از استان های مخلف عراق و دیگر کشورهای جهان راهی کربلا شده اند، خدمات ارائه می کنند.

براساس این گزارش به نقل از سومریه نیوز، سرویس های امنیتی عراق تدابیر امنیتی شدیدی در این شهر اعمال کرده اند و ایست بازرسی های مختلفی را جهت تامین امنیت زائران، در مناطق مختلف این استان مستقر کرده اند.

حضور بیش از ۲۳ هزار عنصر امنیتی در طرح امنیتی ویژه اربعین

خبرگزاری فرات نیوز گزارش داد: بیش از ۲۳ هزار عنصر امنیتی در طرح امنیتی ویژه زیارت اربعین امام حسین(ع) حضور دارند.

براساس این گزارش، تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

علاوه بر این صدها رسانه داخلی و خارجی برای پوشش این رویداد عظیم وارد کربلا شده اند.

برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویربرگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویربرگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویربرگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویربرگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویربرگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویربرگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) با حضور میلیون ها زائر در کربلای معلی + تصاویر

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان