پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در مسیر زائران اربعین


پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در مسیر زائران اربعین

سازمان هواشناسی جزییات وضعیت آب و هوای شهرهای مرزی غرب کشور و همچنین نجف و کربلا را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی جزییات وضعیت آب و هوای شهرهای مرزی غرب کشور و همچنین نجف و کربلا را اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در محور قصرشیرین ـ خسروی آسمان قسمتی ابری خواهد بود، همراه با افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد را خواهیم داشت و بیشترین و کمترین دما ۱۸ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کبری رفیعی افزود: در شهر مهران امروز آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دما ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام شده است. در شلمچه و خرمشهر آسمان تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوا ۲۶ و ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

وی اعلام کرد: شهرهای نجف و کربلا امروز آسمانی صاف تا کمی ابری خواهند داشت و بیشترین و کمترین دمای هوای این دو شهر امروز ۲۸ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

به گفته رفیعی فردا سه‌شنبه در قصر شیرین در بعضی ساعات وزش باد، قسمتی ابری همراه با افزایش ابر پیش‌بینی و بیشترین و کمترین دمای هوا ۲۸ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است. هوای مهران نیز فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی و بیشترین و کمترین دمای هوا ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان اعلام کرد شهرهای نجف و کربلا فردا آسمانی صاف دارند و بیشترین و کمترین دمای هوای این دوشهر برای فردا ۳۰ و ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر