خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده +عکسها


خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده +عکسها

سریال پلیسی دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری پخش خود را از روز دوشنبه 28 آبان ماه 97 از شبکه سه سیما آغاز میکند و جایگزین سریال حوالی پاییز می شود. ساخت این سریال در سال 97 شروع گردید و در ادامه به معرفی داستان و بازیگران این مینی سریال می...

خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده +عکسها

سریال پلیسی دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری پخش خود را از روز دوشنبه 28 آبان ماه 97 از شبکه سه سیما آغاز میکند و جایگزین سریال حوالی پاییز می شود.

ساخت این سریال در سال 97 شروع گردید و در ادامه به معرفی داستان و بازیگران این مینی سریال می پردازیم

این سریال دارای 7 قسمت می باشد.

خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده +عکسها

خلاصه داستان سریال دختر گمشده:

درباره دختری است که در خلال قصه گم می‌شود و پلیس به دنبال اوست. پلیس گمانه‌های زیادی از جمله قتل، دزدیدن و … درباره این دختر نوجوان می‌زند و پرونده او در اختیار سروان اداره آگاهی قصه و همچنین مددکار مشاوره نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده +عکسها

بازیگران سریال دختر گمشده

اسامی بازیگران زن و مرد فیلم دختر گمشده :

کوروش تهامی / ماه چهره خلیلی در نقش آیه/ هومن حاج عبداللهی / هدایت هاشمی در نقش دکتر مرتضی کمال/ شهرزاد کمال زاده در نقش مه رخ / انوش معظمی / آوا کاوری در نقش سارا / کامبیز دارابی / کرامت رودساز / مختار سائقی / حسین زارعی / آرش خیری / نیما صفری / علی آهنج

خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده +عکسها

بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال دختر گمشده

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران می باشد و 46 سال سن دارد.تحصیلات : تهامی دارای مدرک لیسانس تاتر از دانشگاه آزاد می باشد.کوروش تهامی فعالیت بازیگری و هنری خود را از سال 1375 با حضور در فیلم سینمایی سینما سینماست ساخته سید ضیا الدین دری آغاز نمود.

بیوگرافی ماه جهره خلیلی

ماه چهره خلیلی متولد 25 دی ماه 1355 در تهران می باشد.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان و کارشناسی بازیگری از لندن می باشد. وی همچنین سفیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی تهران می باشد.وی در سال 92 با ابراهیم اشرفی که تصویر بردار سینما می باشد ازدواج نمود و دارای یک فرزند هست.

بیوگرافی هومن حاج عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور ایرانی متولد 23 تیرماه سال 1354 در تهران می باشد و اهل تهران است و هم اکنون 42 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی متولد 17 اسفند ماه سال 1353 در سبزوار مشهد می باشد و اصالتا مشهدی است و هم اکنون 43 سال سن دارد .وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی ر مقطع فوق لیسانس است.

وی از سال 77 فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر همزمان با ورود به دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران آغاز کرد. در سال 83 در فیلم یک بوس کوچولو ساخته بهمن فرمان آرا پا به عالم سینما گذاشت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق