یک شرکت تولید مواد لبنی ابرکوه واحد برتر صنایع غذایی یزد شد


یک شرکت تولید مواد لبنی ابرکوه واحد برتر صنایع غذایی یزد شد

یزد - ایرنا - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: یکی از بزرگترین تولید کننده محصول لبنی استان یزد که در این شهرستان فعالیت دارد، برای چهارمین سال متوالی از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به عنوان واحد برتر صنایع مواد غذایی انتخاب شد.

ناصر زارع عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد تولیدی در سال 1396 نیز به عنوان تنها واحدتولیدی لبنیات استان موفق به دریافت تندیس غذای ایمن و سلامت از وزیر بهداشت شده بود.
وی اظهار داشت: مسئول این واحد تولیدی توانست با ترویج فرهنگ مناسب اقتصادی ، برای چهارمین سال پیاپی به عنوان واحد برتر صنایع غذایی و بهداشتی استان معرفی شود .
وی بیان کرد: حجت احمدی مدیر شرکت یادشده یکی از کارآفرینان نمونه شهرستان است که در بالا بردن کیفیت محصول تولیدی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعفی دارد .
زارع یادآورشد: سال گذشته ، این شرکت تولیدی یکی از 40 شرکت برتر صنایع غذایی کشور بود که در نمایشگاه قطر شرکت کرد و مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدی یکی از کار آفرینان موفق و فعال حوزه اقتصادی ابرکوه هم اکنون مدیریت سه واحد تولیدی شامل ، 2 واحد تولیدی فراورده های لبنی و همچنین تولید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی این شهرستان را بر عهده دارد .
در مجموعه مدیریت وی سالیانه افزون بر 70 دستگاه انواع ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی تولید و علاوه بر بازار داخلی به عراق ، افغانستان ، اردن، امارات و تاجیکستان صادر می شود.
در 2 واحد یادشده زمینه اشتغال 100 نفر مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم فراهم است.
مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه هم به خبرنگار ایرنا گفت: این کار آفرین نمونه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری ، تلاش هرچه بیشتر برای تحقق اصول اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای رئیس جمهوری در مورد تولید و اشتغال ، واحد تولیدی جدیدی به ظرفیت 200 تن دریافت شیر در روز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت دارد.
مهدی غیب الهی افزود: برای ساخت این واحد لبنی 140 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد که در زمان بهره برداری کارخانه زمینه اشتغال مستقیم 70 نفر و غیر مستقیم تا 500 نفر فراهم خواهد شد.
7540/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)