ارزشمندترین استارتاپ جهان شرکت چینی ByteDance است


مطلب ارزشمندترین استارتاپ جهان شرکت چینی ByteDance است برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ شرکت چینیByteDance  به عنوان ارزشمندترین استارتاپ جهان انتخاب شده است. یک سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری در این کسب و کار، باعث این اتفاق شد. به گزارش تکراتو، گروه...

شرکت چینیByteDance به عنوان ارزشمندترین استارتاپ جهان انتخاب شده است. یک سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری در این کسب و کار، باعث این اتفاق شد.

به گزارش تکراتو، گروه مخابراتی سافت بانک در یک استارتاپ چینی به نام ByteDance سرمایه گذاری کرده و باعث شده که این شرکت به ارزشمندترین استارتاپ جهان تبدیل گردد.

ارزشمندترین استارتاپ جهان

کمپانی Bytedance که اکنون با ارزش ترین استارتاپ دنیاست در واقع مالک و سازنده‌ی اپلیکیشن ویدیوی TikTok و خبرخوان Toutiao است. این کسب و کار اکنون ارزشی معادل ۷۵ میلیارد دلار دارد و توانسته شرکت آمریکایی پرآوازه‌ی اوبر را با ارزش ۷۲ میلیارد دلاری خود پشت سر بگذارد.

البته باید در نظر داشت که اوبر سال آینده به یک شرکت خصوصی تبدیل خواهد شد و ارزشی معادل ۱۲۰ میلیارد دلار پیدا خواهد کرد اما در حال حاضر ByteDance ارزشمندترین استارتاپ جهان محسوب می‌شود. این مسئله می‌تواند دستاورد بزرگی برای این شرکت چینی باشد چرا که تنها مدت کوتاهی است که پای این شرکت به دیگر کشور‌ها باز شده و پیش از این تنها در چین فعالیت داشته است.

این روزها نوجوانان چینی علاقه‌ی زیادی به اپلیکیشن TikTok پیدا کرده‌اند و درست کردن ویدیو‌ با این اپ، موج جدیدی در محتوای شبکه‌‌های اجتماعی چینی به راه انداخته است. این مسئله موجب شده که فیسبوک نیز سعی کند، سرویس مشابهی با TikTok برای شبکه اجتماعی خود طراحی کند.

اپلیکیشن خبرخوان Toutiaoنیز یکی از اپ‌‌های پرطرفدار چین است و صدها میلیون کاربر فعال روزانه و ماهانه دارد. این اپلکیشن با استفاده از هوش مصنوعی، خبر‌های مختلف را کنار هم جمع آوری کرده و برای کاربر خود به نمایش می‌گذارد.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: bloomberg

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان