آمادگی ایران برای پاسخگویی به نیازهای نظامی سایر کشورها


آمادگی ایران برای پاسخگویی به نیازهای  نظامی سایر کشورها

سرهنگ سلیمانی با اشاره به رونمایی سه دستاورد جدید نیروی زمینی در شش ماه آینده گفت: جمهوری اسلامی آمادگی آن را دارد که در صورت اعلام نیاز سایر کشورها پاسخگوی نیازمندی تجهیزات نظامی آنها باشد.

«سرهنگ سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد آخرین اقدامات مرکز تولید شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش گفت: آخرین دستاوردها و تجهیزات اورهال و بازسازی شده نیروی زمینی ارتش بالغ بر 250 نوع چهارم شهریور و رد هفته دفاع مقدس رونمایی و ارایه شد.

فرمانده مرکز تولید و بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: قرار است طراحی و ساخت تریلر سه محور تانک بر سلیمان 2، سامانه موشک انداز دهلاویه بر روی نفربر BMPTO‌ و سامانه فیلتر فرماندهی سیار در شش ماه آینده رونمایی می شود.

وی با اشاره به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات و ادوات نظامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به توانمندی پاسخگویی به نیازمندی های تجهیزات نظامی سایر کشورها رسیده است و این امر در ساختار جدید دنبال می شود. جمهوری اسلامی ایران آمادگی آن را دارد که در صورت اعلام نیاز کشورهای همسایه پاسخگوی نیازمندی های آنها در عرصه تجهیزات نظامی باشد./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی