تریلری با تمرکز بر شخصیت گریندِل‌والد از فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر شد


تریلری با تمرکز بر شخصیت گریندِل‌والد از فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر شد

فیلم Fantastic Beasts 2 تریلری از شخصیت منفی این فیلم یعنی گریندِل‌والد منتشر کرده که نشان از بازگشت وی نزد نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین و دوستانش می‌دهد. خط داستانی‌ فیلم «جانوران شگفت‌انگیز»، قسمت اول این فرانچایز، ما را به نیوریوک دهه‌ی 1920 ‌برد و به جادوگری به اسم نیوت اسکمندر معرفی کرد که پس از اخراج شدن از هاگواردز، سعی دارد زندگی جدیدی...

فیلم Fantastic Beasts 2 تریلری از شخصیت منفی این فیلم یعنی گریندِل‌والد منتشر کرده که نشان از بازگشت وی نزد نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین و دوستانش می‌دهد.

خط داستانی‌ فیلم «جانوران شگفت‌انگیز»، قسمت اول این فرانچایز، ما را به نیوریوک دهه‌ی ۱۹۲۰ ‌برد و به جادوگری به اسم نیوت اسکمندر معرفی کرد که پس از اخراج شدن از هاگواردز، سعی دارد زندگی جدیدی را آغاز کند. جایی که نظاره‌گر سروکله زدن‌های او با موجودات درون کیفش هستیم.

این‌بار در دنیای خارق‌العاده و نوآورانه‌ی جی. کی. رولینگ، جنایت‌های گریندِل‌والد گناهانی غوطه‌ور در خشونت و ترس بوده‌اند، اما ما همواره شاهد قدرت فراوان او هستیم. این فیلم به‌نوبه‌ای طرفداران هری پاتر را با بخش تاریک‌تر داستان روبرو خواهد کرد. رولینگ می‌گوید:

من همیشه داستان را گونه‌ای در نظر داشتم که گروهی از افراد با سرگذشتی مشخص پیش‌روی ما مانند یک گالری ظاهر شوند و ما نظاره‌گری بر تعصبات، آسیب‌ها و وقایع زندگی آن‌ها باشیم؛ اینجاست که گریندِل‌والد اعلام وجود خواهد کرد. به‌راستی چه کسی شهامت دفاع از این نیروی تاریک را خواهد داشت؟ آیا کسی هست که با به خطرانداختن جان خود به مقابله با وی بپردازد؟ عده‌ای به اعتراض علیه او خواهند پرداخت اما برای تعدادی دیگر، وی پاسخ بسیاری از مشکلات است.

جانی دپ شخصیت جذاب و بی‌رحمانه‌ی گریندِل‌والد را در قالب جادوگری فریبکار با قدرتی فراتر از آن‌چه در دنیای سحروجادو دیده‌اید، جلوه می‌دهد؛ جادوگری که متقاعد شده که تنها راه پیش‌روی به‌سمت آینده‌ای بهتر، سلطه کامل بر روی مردم است. «ازرا میلر» (Ezra Miller) بازیگر نقش Credence در فیلم Fantastic Beasts 2 گفت:

گریندِل‌والد نیز همانند لرد ولدمورت، جانشین احتمالی وی در آینده، قدرت جادوگران را فرای ماگل‌ها و دنیای حقیر آنان می‌داند؛ ماگل‌ها یا همان انسان‌هایی که با سحر و جادو متولد نشده‌اند. وی همواره به‌دنبال تجمع همه‌ی قدرت‌ها در جبهه‌ی تاریک‌تر خود است.

گریندِل‌والد معتقد بوده که دوران زندگی جادوگران در خفا به سر آمده و اکنون زمان آن رسیده تا ماگل‌ها در حکومتی زیر سلطه‌ی جادوگران به زندگی خود ادامه دهند. وی با توجیه مسائل نزد خودش، آن‌ها را منطقی و حتی در لحظاتی، جذاب جلوه می‌دهد و این همان دلیلی است که گریندِل‌والد سعی در تجمع همه قدرت‌ها در طرف خود دارد.

حال آلبوس دامبلدور مجبور شده تا با کنار گذاشتن روابط گذشته‌اش با گریندِل‌والد، درصدد انفجار تاریکی از جانب او قرار بگیرد.

از دیگر وقایع بحث‌برانگیز حول انتخاب جانی دپ برای این نقش، اتهامات وارده بر او در رابطه با همسر سابقش است. رولینگ و کارگردان فیلم از حضور جانی دپ در تیم بازیگران اظهار خوشنودی کرده و بلافاصله به دفاع از او برخواستند. حرکتی که از رولینگ، نویسنده‌ی کتاب هری پاتر، ناامیدی و نارضایتی طرفداران این فرانچایز را به همراه داشت. جانی دپ در مصاحبه‌ای با EW گفت:

حقیقتا از قرار دادن رولینگ در این وضعیت ناراحت کننده احساس بدی دارم. سروکله زدن با احساسات متفاوت از جانب مردم واقعا سخت است. اما سرآخر اختلاف نظر واقعی وجود دارد. حقیقتی که من به اشتباه متهم شده بودم و دلیلی که خواهان شکایت از روزنامه‌ی Sun newspaper برای انتشار این اتهامات دروغین هستم. رولینگ از شواهد موجود باخبر بوده و ادعای من را باور دارد و این همان دلیلی است که به حمایت از من در رسانه ها پرداخته است. این واقعیت ماجراست و رولینگ فرد عادلی است که اگر ماجرا خلاف چیز دیگری بود، وی هیچ‌گاه دست به دفاع از من نمی‌زد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

دپ بطور رسمی از بازگشت خود در قسمت سوم این فرانچایز، فیلم Fantastic Beasts 3 خبر داد. این فیلم قرار است در 20 نوامبر2020 مصادف با 29 آبان اکران شود. فیلم Fantastic Beasts 2 هم 16 نوامبر (25 آبان) به‌روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلری با تمرکز بر شخصیت گریندِل‌والد از فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...