دانلود کرک Soulcalibur VI + آپدیت و راهنما اجرا


دانلود کرک Soulcalibur VI + آپدیت و راهنما اجرا

بازی مورد انتظار Soulcalibur VI که چندی پیش به صورت رسمی عرضه شد تنها پس از 6 روز با توجه به استفاده کردن از قفل دنوو توسط گروه CODEX کرک شد. با گیم‌شات در دانلود کرک Soulcalibur VI و آموزش اجرای بازی همراه باشید. نقد و بررسی بازی Soul Calibur VI ؛ شمشیرزنان ماهر چیزی که سری بازی‌های Soulcalibur را از دیگر عناوین فایتینگ جدا می‌کند ایجاد حس...

بازی مورد انتظار Soulcalibur VI که چندی پیش به صورت رسمی عرضه شد تنها پس از 6 روز با توجه به استفاده کردن از قفل دنوو توسط گروه CODEX کرک شد. با گیم‌شات در دانلود کرک Soulcalibur VI و آموزش اجرای بازی همراه باشید.

چیزی که سری بازی‌های Soulcalibur را از دیگر عناوین فایتینگ جدا می‌کند ایجاد حس ماجراجویی در بازیکن است. دزدان دریایی، شوالیه‌ها، نینجاها و جنگجویان تنومندی که همه به دنبال سلاح‌های افسانه‌ای هستند؛ روایت خوب بازی و گره خوردن سرنوشت شخصیت‌های مختلف چیزی است که Soulcalibur را خاص می‌کند. درست است که قلب تپنده یک عنوان مبارزه‌ای مکانیک‌های آن و بالانس بودن شخصیت‌ها است، ولی چیزی که این بازی را خاص می‌کند همین حس ماجراجویی است.

بازی Soulcalibur VI دو بخش داستانی دارد. اولی Libra of Souls نام دارد که شباهت‌هایی به بخش داستانی نسخه دوم بازی دارد. این بخش که در واقع ترکیبی از بازی‌های مبارزه‌ای با عناصر نقش‌آفرینی است به نوعی حکم بخش آموزشی را دارد که در آن شخصیت خود را می‌سازید و مشغول ماجراجویی دور دنیا و مبارزه با افراد مختلف می‌شوید. داستان این بخش بیشتر از طریق متن روایت می‌شود، شاید این شیوه روایت کمی کسل‌کننده به نظر برسد ولی قبل از هر مبارزه این دیالوگ‌ها به خوبی فضا را آماده رقابت می‌کنند. در طی ماجراجویی خود علاوه بر ماموریت‌های اصلی به تعدادی ماموریت جانبی نیز برخورد می‌کنید که کامل کردن آن‌ها پاداش خوبی به همراه دارد و البته هر کدام داستان جالبی نیز دارند.

جهت اجرای هرچه بهتر بازی لیست نرم‌افزارهای مورد نیاز در پایین آورده شده است و به شما پیشنهاد می‌شود آخرین نسخه از آن‌ها را دریافت و نصب نمایید. همچنین پیش از دانلود بازی سیستم مورد نیاز آن را با سیستم خودتان تطبیق دهید و آخرین نسخه از کرک Soulcalibur VI را دریافت نمایید.

1. DirectX
2. Microsoft Visual C++
3. Microsoft .NET Framework
4. XNA Framework Redistributable
5. Microsoft Core XML Services (MSXML)
6. OpenAL
7. NVIDIA GeForce Driver
8. NVIDIA PhysX
9. NVIDIA GeForce Experience
10. AMD Crimson Driver
11. VIA High Definition Audio
12. Realtek High Definition Audio
13. RuntimePack

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows 7 64-bit

پردازنده: Intel Core i3-4160 3.6 GHz or AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz

حافظه رم: ۶GB System Memory

حافظه رم کارت گرافیک: ۲GB Video Memory

کارت گرافیک: GeForce GTX 660 or Radeon R7 370

دایرکت ایکس: DirectX 11

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: ۶۰GB Available Hard Drive Space

سیستم پیشنهادی بازی:

سیستم عامل: Windows 10 64-bit

پردازنده: Intel Core i5-4690 3.5GHz or AMD FX-8370 4.1GHz

حافظه رم: ۸GB System Memory

حافظه رم کارت گرافیک: ۴GB Video Memory

کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480 4GB

دایرکت ایکس: DirectX 11

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: ۶۰GB Available Hard Drive Space

دانلود کرک Soulcalibur VI به صورت جداگانه

Soulcalibur VI Crack only CODEX

دانلود کرک بخش آنلاین بازی Soulcalibur VI

بازی Soulcalibur VI را نصب و کرک CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید. آخرین نسخه از شبیه ساز Mr_Goldberg را از اینجا دانلود کنید. فایل‌های DLL شبیه ساز Mr_Goldberg را کپی و در محل نصب بازی جایگزین فایل‌های قدیمی کنید. SOULCALIBUR VI\Engine\Binaries\ThirdParty\Steamworks\Steamv139\Win64 در کنار فایل‌هایی DLL فایلی به اسم steam_appid.txt ایجاد و متن 544750 وارد و ذخیره کنید. از بخش آنلاین بازی لذت ببرید. (برای بازی به صورت آنلاین باید یک شخص Room در بازی درست کرده و بقیه به Room آن ملحق بشوند.)

عکس اطلاعات منتشر شده همراه کرک

دانلود کرک Soulcalibur VI + آپدیت و راهنما اجرا

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلود کرک Soulcalibur VI + آپدیت و راهنما اجرا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج