فدراسیون بسکتبال، نگاه برابری به بخش بانوان دارد


فدراسیون بسکتبال، نگاه برابری به بخش بانوان دارد

ملی پوش بسکتبال بانوان اعتقاد دارد که در فدراسیون جدید اتفاقات خوبی برای بخش بانوان می‌افتد و نگاه به این بخش برابر است.

فدراسیون بسکتبال، نگاه برابری به بخش بانوان داردمژگان خدادادی به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شروع فصل سوپرلیگ بسکتبال بانوان گفت: شروع خوبی با پیروزی مقابل نارسینا داشتیم. امیدوارم این برد‌ها تداوم داشته باشد.

او درباره بازی در اصفهان گفت: اصفهان قطب بسکتبال کشور است. مربیان و بازیکنان اصفهانی هر دو از سطح دانش خوبی برخورداند، ضمن اینکه امکانات در این شهر خوب است.

بازیکن فصل قبل نفت آبادان ادامه داد: آبادان هم تیم خیلی خوبی بود؛ اما قرار نیست بازیکنان همیشه در یک جا بمانند. به هر حال شرایط باشگاه نامی نو هم خوب بود و چند نفر از مهره‌های خوب پارسال ترجیح دادند که به این تیم بپیوندند.
رقابت در سیستم قبلی لیگ سخت بود

خدادادی درباره شکل برگزاری رفت و برگشت به جای متمرکز گفت: مسابقات رفت و برگشت باعث می‌شود که بازیکن همه توانش را در یک بازی بگذارد و هفته بعد با ریکاوری کامل، همان کیفیت بازی را به نمایش بگذارد. قبلا دو بازی در یک هفته داشتیم که خیلی سخت بود. به خصوص زمان پلی آف که دو تیم قدرتمند باید طی دو روز پیاپی مسابقه می‌دادند.

ملی پوش بسکتبال بانوان افزود: در سیستم سابق برگزاری لیگ، علاوه براینکه کیفیت مسابقات پایین می‌آمد، گاهی تیمی که حقش پیروزی بود، به دلیل نوع برنامه ریزی شکست می‌خورد.

او با اشاره به شرایط فدراسیون جدید گفت: احساس می‌کنم که اتفاقات خوبی برای بسکتبال بانوان در فدراسیون جدید می‌افتد. این فدراسیون نگاهی برابر به دو بخش بانوان و آقایان دارد و امکاناتی مساوی برای هر دو بخش فراهم می‌کند.
ناراحت بودم که اسمی از سایر بازیکنان برده نمی‌شود

خدادادی همچنین درباره شکایات خود از رسانه‌ها توضیح داد: یکی دو بار از این موضوع حرف زدم، چون بازیکنان خیلی خوبی داریم؛ اما بسکتبال بانوان به سه تا چهار بازیکن معطوف می‌شود و سایرین دیده نمی‌شوند. انیس مرادی را مثال می‌زنم که بازیکن خیلی توانمندی در تیم نفت آبادان بود؛ اما اصلا اسمی از او دیده نمی‌شد.

او با اشاره به اینکه توجه رسانه‌ها باعث قوت قلب می‌شود، افزود: من که همیشه مصاحبه کرده ام و خوشبختانه دیده شده ام. این شکایات برای خودم نبود، بلکه حواسم به سایر بازیکنانی است که دیده نمی‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری