کریس پرت برای حضور در فیلم جدید نویسنده Sicario وارد مذاکره شد


کریس پرت برای حضور در فیلم جدید نویسنده Sicario وارد مذاکره شد

طبق اطلاعاتی که منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر تایید کرده‌اند، کریس پرت در آستانه توافق و بستن قرارداد همکاری برای حضور در فیلم جدید تیلور شرایدن است. پس از مبارزه با بیگانگان فضایی و دایناسورها، «کریس پرت» (Chris Pratt) قرار است با کارتل‌های مواد مخدر مبارزه کند. طبق اطلاعاتی که منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر تایید کرده‌اند، کریس پرت در آستانه...

طبق اطلاعاتی که منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر تایید کرده‌اند، کریس پرت در آستانه توافق و بستن قرارداد همکاری برای حضور در فیلم جدید تیلور شرایدن است.

پس از مبارزه با بیگانگان فضایی و دایناسورها، «کریس پرت» (Chris Pratt) قرار است با کارتل‌های مواد مخدر مبارزه کند. طبق اطلاعاتی که منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر تایید کرده‌اند، کریس پرت در آستانه توافق و بستن قرارداد همکاری برای حضور در فیلم جدید «تیلور شرایدن» (Taylor Sheridan) است؛ این فیلم یک اکشن دلهره آور خواهد بود. دیوید هیمن به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت و کمپانی برادران وارنر نیز وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده دارد. شرایدن بیشتر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم «رودخانه ویند» (Wind River) شناخته شده و او وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم‌های دیگری از جمله فیلم «اگر سنگ از آسمان ببارد» (Hell or High Water)، فیلم Sicario و فیلم «سیکاریو: روز سولدادو» (Sicario: Day of the Soldado)، را نیز بر عهده داشته است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، اما داستان این فیلم قرار است در مورد یک نیروی ویژه باشد که فروشندگان مواد مخدری را که توسط سازمان‌های خاص فدرال حمایت می‌شوند، مورد هدف قرار خواهند داد. پرت بیشتر برای بازی در دو قسمت فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و فیلم «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» (Avengers: Infinity War) در دنیای سینمایی مارول، به‌همراه فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) و فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) شناخته شده است.

کریس پرت برای حضور در فیلم جدید نویسنده Sicario وارد مذاکره شد

با این حال، خارج شدن فیلم Cowboy Ninja Viking از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی یونیورسال پیکچرز به علت مشکلات فیلمنامه و اخراج «جیمز گان» (James Gunn) از کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 و توقف تولید آن تا زمان انتخاب یک کارگردان مناسب، باعث شده تا پرت فرصت حضور در یک پروژه بزرگ دیگر را هم پیدا کند و فعالیت خود را در هالیوود گسترش دهد. پرت یکی از پولسازترین بازیگران هالیوود است که فیلم Avengers: Infinity War بیش از 2 میلیارد دلار و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom بیش از 1.3 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و پرت در این دو فیلم به ایفای نقش پرداخته است. همچنین پرت در فیلم Jurassic World 3 که در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) اکران می‌شود، نیز باز خواهد گشت.

/
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کریس پرت برای حضور در فیلم جدید نویسنده Sicario وارد مذاکره شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم