معرفی بازی موبایل 4Pillars؛ نبرد در دنیای ناشناخته


معرفی بازی موبایل 4Pillars؛ نبرد در دنیای ناشناخته

بازی موبایل 4Pillars که برای اندروید و iOS منتشر شده است، شما را در نقش یک شوالیه قرار می‌دهد که باید با کنترل وی بر نیروهای تاریکی غلبه کنید.

بازی موبایل 4Pillars در مورد شوالیه‌ای است که به صورت اتفاقی وارد دنیای جدیدی می‌شود و مشکلات زیادی برایش به‌وجود می‌آید. استودیو E-Lag Creations برای این اثر گیم پلی سختی در نظر گرفته است و چالش‌های زیادی پیش‌رو خواهید داشت. بازی اندروید و آیفون 4Pillars به اندازه کافی سرگرم‌کننده است و اثر باکیفیتی محسوب می‌شود.

بازی 4Pillars یک اثر ماجراجویانه است که تمامی‌ اتفاقات با محوریت یک شوالیه تنها روایت می‌شود. شوالیه در یک نبرد سخت و طاقت‌فرسا قرار گرفته است و به طور اتفاقی وارد یک پورتال می‌شود. این پورتال شوالیه را به سیاه‌چالی می‌برد که در یک دنیای عجیب و ناشناخته قرار دارد. صداهای عجیبی در این دنیا به گوش می‌رسد و تاریکی همه جا را فرا گرفته است. مشکلات شوالیه از همین جا شروع می‌شود و قرار است نبردهای سختی را با هیولاهای این دنیا تجربه کند. گیم‌پلی بازی بسیار سخت است و برای شکست دادن دشمنان خود باید مهارت زیادی داشته باشید. در این گیم‌پلی، دفاع در کنار حمله از اهمیت بالایی برخوردار است و باید خیلی مراقب حرکات دشمنان خود باشید. حتی در مواجه شدن با دشمنان ضعیف خود، اگر به سیستم حملات احترام نگذارید، بخش زیادی از سلامتی خود را از دست می‌دهید. با کشته شدن یا سقوط به داخل تله‌ها به جای قبلی خود باز می‌گردید و باید دوباره همان مسیر را طی کنید. بازی فصل‌های کوتاهی دارد و سازندگان می‌توانستند از پتانسیل بالای بازی برای خلق چالش‌های بیش‌تر استفاده کنند. سیستم ارتقای آیتم‌های مختلف به مانند آثار شاخص بازی‌های کنسولی، برای این اثر نیز ارائه شده است.

معرفی بازی موبایل 4Pillars؛ نبرد در دنیای ناشناخته

4Pillars روی ۴ رکن اساسی تاریکی، نور، روح و ترس قرار گرفته است و کلید پیروزی شما در آن، صبر و شکیبایی است. شما باید با آرامش کامل به مصاف دشمنان بروید و از سیستم سخت گیم‌پلی بازی تبعیت کنید. هدف شما در بازی کشف شخصیت واقعی شوالیه است و باید در این راه مراحل را یک به یک رد کنید. باس‌های بازی بسیار قدرتمند هستند و باس فایت‌ها یک چالش اساسی برای‌تان محسوب می‌شوند. شما باید از سیاه‌چال‌های مختلف عبور کنید و موانع را رد کنید. موانع از چندین حالت تشکیل شده‌اند و شامل تله‌های متحرک و تیغه‌های برنده می‌شوند. هیولاهای بازی به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند و سعی می‌کنند جلوی شما را از پیش‌روی بیش‌تر بگیرند. می‌توانید با کشتن سربازان عادی، سلامتی از دست رفته خود را بازیابی کنید و شانس بیش‌تری برای زنده ماندن داشته باشید. گیم‌پلی بازی به نوعی است که می‌توانید مهارت‌های خود را تست کنید و زمان‌بندی درستی در زمینه استفاده از سپر و شمشیر خود داشته باشید.

گیم‌پلی بازی سخت و طاقت‌فرسا است و کار آسانی در برابر باس‌ها پیش‌رو ندارید

شخصیت شما روز به روز قوی‌تر می‌شود و می‌توانید با شدت بیش‌تری روی دشمنان تاثیر بگذارید. کنترل‌های بازی روان هستند و می‌توانید به خوبی شخصیت را در کنترل خود داشته باشید. حرکت به جهات مختلف، پرش و نبرد با دشمنان، کارهایی است که می‌توانید در طول مسیر انجام دهید و میزان سلامتی شوالیه و دشمنان خود را مشاهده کنید. گرافیک بازی 4Pillars بسیار جذاب است و موسیقی پس‌زمینه به بهترین شکل نواخته می‌شود. محیط‌ها بسیار تاریک هستند و نشان از اتمسفر سنگین سیاه‌چالی دارد که شما وارد آن شده‌اید. در طول مسیر به تله‌هایی می‌رسید که باید در مقابل‌شان با هوش عمل کنید و با حل کردن پازل، از آن‌ها عبور کنید. این تله‌ها به مویی بند هستند و اگر چند قدم اشتباه بردارید، مرگ در انتظارتان خواهد بود.

معرفی بازی موبایل 4Pillars؛ نبرد در دنیای ناشناخته

طراحی گرافیکی بازی بسیار جذاب است و صدای ناشناخته‌ای که به گوش می‌رسد، به مانند روحی ترسناک در شما نفوذ می‌کند

در ابتدا اصلا نمی‌دانید که وظیفه شما چیست و باید رفته رفته دلیل حضور خود در این دنیا را پیدا کنید. می‌توانید مهارت‌های شوالیه و سلاح‌هایی را که در اختیار دارد ارتقا دهید و از سیستم سفارشی‌سازی بازی لذت ببرید. بازی یادآور آثار شاخصی همچون God of War است و تجربه چنین آزادی عملی در پلتفرم موبایل، واقعا جذاب به نظر می‌رسد. شاید در ابتدا فکر کنید که نبردها کند و بی‌احساس هستند، اما با گذشت زمان به سیستم بازی عادت می‌کنید و می‌توانید نبردهای پویاتری را تجربه کنید.

بازی 4Pillars به‌خوبی می‌تواند با گیم‌پلی جذاب خودش شما را سرگرم کند و ساعات خوشی را برای‌تان داشته باشد. مهم‌ترین نکته بازی گیم‌پلی آن است و به هیچ عنوان قرار نیست ساده و پیش‌پا افتاده باشد. شما به شکل روان و با استفاده از کنترل جذاب بازی در مسیر حرکت می‌کنید و با دشمنان نبرد می‌کنید. پیاده‌سازی چنین کیفیتی برای پلتفرم موبایل واقعا عالی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون 4Pillars

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی