فرشید هکی کیست؟


فرشید هکی کیست؟

حسب اعلام خانواده مرحوم فرشید هکی  و تحقیقات انجام شده توسط بازپرس و پلیس، مرحوم هیچ گونه فعالیت محیط زیستی نداشته ضمن این که نامبرده به حرفه وکالت نیز مشغول نبوده است.

اتاق خبر 24:

جعفری دولت آبادی دادستان تهران گفت: در تاریخ‌ (۲۵/۷/۱۳۹۷) در ساعت ۱۸:۳۰ حسب گزارش پلیس مبنی بر این که خودرو پرشیا مشکی رنگ با شماره پلاک معین در منطقه شمال‌غرب تهران در زمین متروکه که دچار آتش‌سوزی شده بود، یافت شده که به موجب این گزارش، عوامل آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر شده سپس بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی به همراه پزشک قانونی و کارشناسان تشخیص هویت به محل صحنه عزیمت و از محل مذکور بازدید که حسب تحقیقات انجام شده مشخص شد که جسد مرحوم در قسمت صندلی عقب خودرو در حالی که دارای آثار سوختگی بود، کشف گردید.

جسد در محل صحنه توسط پزشک قانونی معاینه، که فاقد هرگونه آثار ضرب و جرح ، شکستگی و یا هر نوع علائم مشکوک ظاهری بود.

اتومبیل موصوف توسط کارشناسان تشخیص هویت بررسی و اقدامات فنی و کارشناسی لازم صورت پذیرفت.

متعاقباً با توجه به نزدیکی منزل مرحوم به صحنه، بازپرس به همراه پلیس و با حضور اعضای خانواده از منزل مرحوم بازرسی که مشخص شد متوفی داروهایی مصرف می‌نموده که نمونه‌هایی از داروها در منزل کشف شد.

تحقیقات بازپرس و اقدامات تیم کارشناسی با صدور دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی جهت تعیین علت فوت در ساعت ۱ بامداد روز پنجشنبه (۲۶/۷/۹۷) پایان یافت و مراتب در صورتجلسه تحقیقات منعکس شد.

دادستان تهران تاکید کرد با توجه انتقال جسد به پزشک قانونی و انجام کالبد شکافی تاکنون هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح و علائم مشکوک در جسد یافت نشده است.

متعاقباً پرونده به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای جنایی ارجاع و بازپرس تحقیقات مبسوطی پیرامون موضوع آغاز کرده است.

خانواده مرحوم در روز سه شنبه (۱/۸/۹۷) با حضور در دادسرای جنایی شکایت خود را مطرح نموده و پرونده تحت رسیدگی قضایی است.

حسب اعلام خانواده مرحوم و تحقیقات انجام شده توسط بازپرس و پلیس، مرحوم هیچ گونه فعالیت محیط زیستی نداشته ضمن این که نامبرده به حرفه وکالت نیز مشغول نبوده است.

-----------------------------------------------

ماریا تقی زاده طبرسی همسر مرحوم فرشید هکی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روز گذشته پس از احراز هویت، مشخص شد که جنازه متعلق به همسرم فرشید هکی است.

فرشید هکی کیست؟

وی با بیان اینکه تاکنون در مورد این پرونده مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته است از دوستان و همه کسانی که دغدغه روشن شدن وضعیت این پرونده را دارند خواست که اولا از طرف خانواده وی مصاحبه انجام ندهند و ثانیا از جوسازی پرهیز کنند و اجازه دهند در فضای آرام و علمی و حقوقی این کار انجام شود.

-----------------------------------------------

محمد علی قدوسی وکیل خانواده مرحوم فرشید هکی، در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تنها وکیل ماریا تقی زاده طبرسی همسر فرشید هکی است، اظهار کرد: روز گذشته به همراه موکلم به دادسرای ویژه امور جنایی مراجعه و نهایت همکاری، توجه و مساعی را از ناحیه سرپرست این دادسرا و بازپرس شعبه پنجم در خصوص پرونده مربوطه، شاهد بودیم.

‎وی افزود: همچنین عصر دیروز نیز به همراه سرپرست دادسرای جنایی، به پارکینگ نیکان در محله شهرزیبا مراجعه کرده و خودرو را مجددا مورد معاینه و بازرسی قرار دادیم و برخی وسایل سوخته شده دیگر اقای هکی که داخل خودرو بود، کشف و در اسناد و مدارک ضبط شد.

‎وکیل خانواده فرشید هکی با تکذیب اعلام وکالت فردی به نام محمد مقیمی در مورد این پرونده، تصریح کرد: وکالتی در خصوص این پرونده از ناحیه هیچکس جز بنده، تاکنون اعلام نشده است.

‎قدوسی با اشاره به احراز هویت از سوی پزشکی قانونی، ادامه داد: در مراجعه‌ای که روز گذشته به دادسرا داشتیم مشخص شد که پزشکی قانونی در این خصوص نظرش را اعلام کرده و نمونه‌های DNA مطابقت دارد و متاسفانه جسد متعلق به آقای فرشید هکی است.

‎وی در رابطه با اینکه آیا جنایتی واقع شده است، بیان داشت: تاکنون جنایتی محرز نشده و تحقیقات قضایی به نحو دقیق و کامل نسبت به این موضوع ادامه دارد و نتایج آن در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت