سقوط مرگبار کودک 2 ساله در چاه فاضلاب +تصاویر


 سقوط مرگبار کودک 2 ساله در چاه فاضلاب +تصاویر

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گرگان گفت: یک کودک دوساله بر اثر سقوط در چاه فاضلاب در ناهارخوران گرگان جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قره قاش با اشاره به حادثه ظهر امروز برای یک کودک در ناهارخوران اظهار داشت: حدود ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز بر اثر تماس مردمی نیروهای آتش نشانی سریع به محل وقوع حادثه اعزام و کارهای امدادی را آغاز شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گرگان افزود: در این حادثه یک کودک ۲ ساله در یک دهنه چاه فاضلاب در مجاورت پارک کودکان ناهارخوران که اندازه آن در حدود ۲۰ سانتی‌متر بود سقوط کرده بود که مامروان بلافاصله دهانه چاه را بزرگتر کرده و به داخل چاه رفتند و کودک را بیرون آوردند.

وی افزود: ارتفاع چاه فاضلاب حدود ۴ متر بود و متاسفانه این کودک در این حادثه جان خود را از دست داد.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گرگان اظهار کرد: خانواده و مردمی که به دنبال این کودک گم شده بود تا حدود یکساعت از سقوط آن در این چاه اطلاعی نداشتند و در جنگل به دنبال وی می گشتند و پس از آن متوجه این دهانه چاه شدند.

براساس گفته‌های مردمی این چاه در مجاورت سرویس بهداشتی در کنار پارک کودک ناهارخوران گرگان بوده و باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند و براساس گفته‌های مردمی نیروهای اورژانس نیز بسیار دیر به محل حادثه رسیدند.

 سقوط مرگبار کودک 2 ساله در چاه فاضلاب +تصاویر

 سقوط مرگبار کودک 2 ساله در چاه فاضلاب +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی