عکس ؛ رقص جالب شجاع خلیل زاده پس از صعود پرسپولیس


بعد از نواختن سوت پایان بازی توسط کوالنکو ازبک بازیکنان پرسپولیس تاریخسازی کردند و با صعود به فینال حالا به دنبال کسب اولین جام آسیایی هستند. اما بعد از پایان بازی همه اعضای باشگاه پرسپولیس که سرمست صعود به فینال مسابقات بودند با هجوم به میانه زمین شادی خود را با یکدیگر و هواداران تقسیم کردند. در این میان شادی شجاع خلیل زاده از همه جالب تر بود....

عکس ؛ رقص جالب شجاع خلیل زاده پس از صعود پرسپولیس

خلیل زاده با رقص مازنی شادیش را در میانه میدان با دیگر بازیکنان تقسیم کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰
عکس ؛ رقص جالب شجاع خلیل زاده پس از صعود پرسپولیس

شجاع خلیل زاده بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا سرمست از این برد با رقص مازنی شادیش را در میانه میدان با دیگر بازیکنان تقسیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از نواختن سوت پایان بازی توسط کوالنکو ازبک بازیکنان پرسپولیس تاریخسازی کردند و با صعود به فینال حالا به دنبال کسب اولین جام آسیایی هستند. اما بعد از پایان بازی همه اعضای باشگاه پرسپولیس که سرمست صعود به فینال مسابقات بودند با هجوم به میانه زمین شادی خود را با یکدیگر و هواداران تقسیم کردند. در این میان شادی شجاع خلیل زاده از همه جالب تر بود. او که با پرچم نساجی مازندران دور افتخار می‌زد در نهایت رقص تک دست محلی مازنی ملقب چکه سما را انجام داد و اینگونه یاد و خاطره مردم قائمشهر و مازندران را در نیمه نهایی آسیا زنده کرد.

خلیل زاده مدافع تنومند پرسپولیس برای انجام این رقص تنها نبود. علی علیپور و سیامک نعمتی که اصلیت مازندرانی دارند همراه با شجاع خلیل زاده جلوی چشم طرفداران خودی رقص زیبای محلی را اجرا کردند و اینگونه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بعد از سپری کردن یک دوره بسیار سخت را جشن گرفتند.

حالا این تیم خود را آماده دیدار با یکی از نماینده‌های ژاپن و یا کره جنوبی می‌کند و باید ۱۰ روز دیگر دیدار دور رفت را مقابل کاشیما ژاپن یا سامسونگ کره برگزار کند. دیداری که بیش از پیش درخشش این مثلث مازنی برای رسیدن به قهرمانی را می‌طلبد.

عکس ؛ رقص جالب شجاع خلیل زاده پس از صعود پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟