انتقام تانک روس از کشتی گیر آمریکایی +فیلم


انتقام تانک روس از کشتی گیر آمریکایی +فیلم

عبدالرشید سعدالله‌یف ستاره مسلمان کشتی روسیه و جهان و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، کایل اسنایدر آمریکایی را در فینال رقابت‌های جهانی مجارستان ضربه کرد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین مبارزه‌های رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 که در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار شد، عبدالرشید سعدالله‌یف چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی روسیه که به دلیل قدرت بدنی بالا به تانک روس مشهور است، در دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم برابر کایل اسنایدر آمریکایی و دارنده 3 طلای جهان و المپیک با نمایشی بی‌نظیر موفق شد در مدت زمان یک دقیقه و 12 ثانیه با ضربه فنی به برتری قاطع برسد تا با این پیروزی انتقام سختی از اسنایدر بخاطر شکست فینال رقابت‌های جهانی 2017 پاریس بگیرد.

سعدالله یف پس از کسب این پیروزی ارزشمند که بازتاب وسیعی داشت، گفت:" یکسال منتظر چنین روزی بودم .از همه کسانی که من را باور داشتند و به من انگیزه دادند تشکر می‌کنم. شکست سال قبل(فینال جهانی 2017 مقابل اسنایدر) من را قدرتمندتر کرد و هدف جدیدم(پیروزی بر اسنایدر) به من کمک کرد تا بهتر خودم را آماده کنم.

بدون کمک خداوند این پیروزی بدست نمی‌آمد. روسیه قهرمان جهان شد و ما همگی آماده شده بودیم که ثابت کنیم ما فوق‌العاده هستیم.در کشتی هیچ تضمینی برای شکست نخوردن وجود ندارد. برادران من و کسانی که مدال نگرفتند ناراحت نباشند، پیروزی‌های زیادی پیش روی ما قرار دارد."

در ادامه، فیلم مبارزه فینال وزن 97 کیلوگرم میان عبدالرشیدسعدالله‌یف از روسیه و کایل اسنایدر از آمریکا را مشاهده می‌کنید:

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !