پرواز یوفوی مرموز در مجاورت هواپیمای مسافربری! + فیلم


پرواز یوفوی مرموز در مجاورت هواپیمای مسافربری! + فیلم

پرواز یک یوفوی عجیب در مجاورت یک هواپیمای مسافربری خبرساز شد.

پرواز یوفوی مرموز در مجاورت هواپیمای مسافربری! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز همزمان یک یوفوی مرموز را در مجاورت یک هواپیمای مسافربری به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط یک مسافر در هواپیمایی متعلق به شرکت "رایان ایر" تهیه شده است این یوفو را که شکل آن شبیه بچه وزغ است و در نزدیکی هواپیما پرواز می کند نشان می دهد. این مسافر ویدئو را از پنجره این هواپیما که هفته گذشته از دوبلین به مقصد پاریس در پرواز بود تهیه کرد.

در این ویدئو یک دنباله سیاه رنگ از دود که در عقب این شی ناشناس که بر خلاف خورشید در حال طلوع حرکت می کرد دیده می شود. این مسافر 29 ساله که نخواست هویتش مشخص شود گفت که پیش از اینکه او با تلفن همراهش این فیلم را تهیه کند این یوفو به شکل دایره وار حرکت می کرد.

او در این باره گفت : " من از طریق پنجره هواپیما در حال نگاه کردن به بیرون بودم که متوجه شیئی شدم که در مجاورت هواپیما در حال حرکت بود. پیش از آنکه من این ویدئو را تهیه کنم این شی ناشناس به شکل دایره وار حرکت می کرد. هنگامی که این یوفو این حرکت را متوقف کرد من از آن فیلم گرفتم. "

هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو و اینکه هواپیما در کدام منطقه در پرواز بود این یوفو دیده شده مشخص نشده است اما بنا به گفته این جوان احتمالا هواپیما بر فراز آسمان کشور انگلیس بوده است.

گفتنی است؛ رویت این یوفوی مرموز در آسمان اروپا در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز رویت یک یوفوی مکعبی شکل عجیب در نزدیکی خورشید در عکسی که توسط توسط رصدخانه خورشیدی و هورسپهری ( سوهو SOHO) تهیه شده بود خبرساز شده بود. بنا به ادعای "اسکات سی وارینگ"، محقق مشهور در زمینه یوفو این شی پرنده عجیب در مدت دو هفته برای دومین بار در نزدیکی خورشید دیده می شد.

انتهای پیام/

پرواز همزمان یوفوی عجیب در نزدیکی هواپیمای مسافربری!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل