عرضه پورشه 718 کیمن T در سال 2019


پورشه اعلام کرده که در حال آماده سازی 718 کایمن T برای عرضه در سال آینده است تا تجربه رانندگی بهتر را در طیف خودروهای اسپرت پایه خود ارائه دهد. این برند آلمانی در مراحل نهایی ساخت این نسخه از 718 کایمن است که احتمالا در جایگاهی بین...

پورشه اعلام کرده که در حال آماده سازی 718 کایمن T برای عرضه در سال آینده است تا تجربه رانندگی بهتر را در طیف خودروهای اسپرت پایه خود ارائه دهد.

این برند آلمانی در مراحل نهایی ساخت این نسخه از 718 کایمن است که احتمالا در جایگاهی بین کایمن S و کایمن GTS قرار می گیرد.

عرضه پورشه 718 کیمن T در سال 2019

کایمن T با رویکردی مشابه 911 کاررا T بزرگ تر دارای شیشه های باریک تر، دستگیره های در پارچه ای و صندلی های اسپرت خواهد بود. سیستم سرگرمی این خودرو نیز احتمالا حذف خواهد شد یا به عنوان یک آپشن ارائه می شود تا به کاهش وزن 20 کیلوگرمی آن کمک کند.

ادعا می شود نیروی این خودرو از موتور 2.5 لیتری توربوشارژ باکسر مشابه مدل های S و GTS تامین می شود که قدرتی در حدود 360 اسب بخار تولید می کند.

کایمن T دارای ویژگی هایی خواهد بود که معمولا در لیست آپشن ها ارائه می شود و شامل اگزوز اسپرت، بسته ارتقایی اسپرت Chrono و رینگ های آلیاژی 20 اینچی با تایرهای اسپرت است.

عرضه پورشه 718 کیمن T در سال 2019

گمان می رود کایمن T بهار سال آینده وارد بازار انگلستان شود و تا قبل از پایان سال 2019 در استرالیا عرضه شود.

گفته می شود این اقدام به معنای آن است که نسل کنونی 718 به پایان دوره تولید خود نزدیک می شود و احتمالا نسخه کاملا جدید آن در سال 2020 عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که 718 کایمن GT و 718 باکستر اسپایدر نیز به زودی رونمایی خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی