کافه ون ها به میدان آزادی راه می یابند


کافه ون ها به میدان آزادی راه می یابند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اعلام کرد: سیر مطالعاتی جانمایی و راه اندازی دکه سیار و کافه ون ها در میدان آزادی در حال انجام است و پس از تکمیل و اخذ مجوزهای لازم اجرایی می شود.

به گزارش روز دوشنبه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، حمیدرضا تحصیلی افزود: انجام مطالعات و اجرای طرح مذکور در راستای احیای زیست شبانه به عنوان یکی از دغدغه های مدیریت شهری تهران است.
به گفته وی، ورود کافه ون ها به میدان آزادی نیازمند همکاری ارگان ها و نهادهای مختلفی از جمله نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، وزارت صنعت و معدن و تجارت، اتحادیه اصناف و مجموعه مدیریت شهری پایتخت است و در این زمینه همکاری مطلوبی بین شهرداری منطقه 9 تهران با شرکت ساماندهی مشاغل تهران شکل گرفته است.
تحصیلی خاطرنشان کرد: بجز میدان آزادی، چهار نقطه دیگر از شهر تهران برای اجرای طرح کافه ون ها در نظر گرفته شده و این مهم نیازمند کار مطالعاتی ویژه و اخذ مجوزهای لازم است.
به گزارش ایرنا، حضور و راه اندازی کافه ون ها برای تهیه غذا و نوشیدنی ها پیش از این در خیابان سی تیر تهران تجربه شد و مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفت.
بسیاری از اعضای شورای پنجم شهر تهران نیز از راه اندازی کافه ون ها و دکه های سیار سرو غذا و نوشیدنی در قالب طرح احیای زیست شبانه استقبال کرده و آن را برای ایجاد حس شادی و نشاط شهروندان به ویژه در ساعات پایانی شب و جلوگیری از پدیده موسوم به شب مردگی در شهر ضروری می دانند.
در این راستا اعضای شورای شهر تهران در هشتاد و سومین جلسه این شورا به یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی و احیاء زیست شبانه رای دادند.
تهرام/9343//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی