گل همیشه بهار؛ دارویی برای مقابله با زمستان سرطان


گل همیشه بهار؛ دارویی برای مقابله با زمستان سرطان

​مدیر دهکده گیاهان دارویی خراسان جنوبی گفت: گل همیشه بهار، گیاهی است که مصرف این گیاه می‌تواند برای پیشگیری از سرطان خون، سرطان ریه، سرطان پروستات و سرطان روده بسیار موثر و مفید باشد.

محسن پویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تغییر شیوه‌های زندگی و متعاقب آن نوع تغذیه خانواده‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی همه از عواملی هستند که بیماری سرطان را به طور جدی در همه جوامع مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه مصرف دمنوش‌های گیاهی به طور مستمر یکی از راه‌های کم هزینه و در دسترس است، افزود: گل همیشه بهار از گونه Calendula است.

مدیر دهکده گیاهان دارویی خراسان جنوبی بیان کرد: گل همیشه بهار، گیاهی علفی است که چه به صورت گلدانی در آپارتمان و چه به صورت کاشته شده در باغچه خانه مورد استفاده قرار گرفته باشد، به شکل دمنوش در تغذیه یا به صورت موضعی خواص دارویی و درمانی زیادی دارد .

پویان ادامه داد: گل همیشه بهار گیاه زینتی - دارویی است که مصرف ۲ تا ۴ گرم از این گیاه خشک و دو نوبت در روز می‌تواند برای پیشگیری از سرطان خون، سرطان ریه، سرطان پروستات و سرطان روده بسیار موثر و مفید باشد که تحقیقات علمی نیز آن را اثبات و تایید کرده است.

وی یادآور شد: علاوه بر این، گل همیشه بهار برای رفع اضطراب و استرس‌های عصبی، ورم معده و درمان گلودرد اثربخش است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط