استفاده از دستگاه تغسیل اموات در آینده‌ای نزدیک


استفاده از دستگاه تغسیل اموات در آینده‌ای نزدیک

ملیحه فلاح| مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در بازدید جمعی از نمایندگان دفتر استفتائات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از بهشت رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: درباره شست‌وشوی مکانیزه، هدف اصلی ما برطرف کردن دغدغه‌های...


ملیحه فلاح| مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در بازدید جمعی از نمایندگان دفتر استفتائات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از بهشت رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: درباره شست‌وشوی مکانیزه، هدف اصلی ما برطرف کردن دغدغه‌های شرعی در رابطه با این دستگاه است و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز دست یافته‌ایم.

حجت‌‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی با بیان اینکه وجود این دستگاه در مواقع بحرانی ضرورت دارد و می‌‌تواند به تغسیل اموات سرعت ببخشد اظهار کرد: در دوره‌های مدیریتی پیشین، از این دستگاه به صورت آزمایشی در برخی از موارد خاص استفاده شده است اما اشکالاتی به آن وارد بود و روند کاری آن متوقف شد. در دوره جدید تلاش کردیم با بررسی بیشتر و دریافت استفتائات از دفاتر مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، ایرادهای مطرح‌شده را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: تقریبا تمام اشکالات دستگاه برطرف شده است نماینده مراجع نیز از آن بازدید و استفاده در مواقع بحران را تأیید کرد. امیدواریم در آینده نزدیک، به طور رسمی از آن بهره‌برداری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس