طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل


میلک شیک از انواع نوشیدنی های خوشمزه و مقوی است و شما می توانید این نوع نوشیدنی را در منزل به راحتی تهیه کنید. در طرز تهیه شیک شکلات از شیر سرد و بستنی شکلاتی و پودر کاکائو و شکلات و کف خامه و سس شکلاتی استفاده می شود.  میلک شیک نسکافه، میلک شیک انبه، میلک شیک شکلات و میلک شیک طالبی از انواع نوشیدنی های خوش طعم هستند و اگر شما تمایل دارید نوشیدنی...

میلک شیک از انواع نوشیدنی های خوشمزه و مقوی است و شما می توانید این نوع نوشیدنی را در منزل به راحتی تهیه کنید. در طرز تهیه شیک شکلات از شیر سرد و بستنی شکلاتی و پودر کاکائو و شکلات و کف خامه و سس شکلاتی استفاده می شود.

میلک شیک نسکافه، میلک شیک انبه، میلک شیک شکلات و میلک شیک طالبی از انواع نوشیدنی های خوش طعم هستند و اگر شما تمایل دارید نوشیدنی بی نظیری را در منزل تهیه کنید بهتر است از تهیه این نوع نوشیدنی ها غافل نشوید.

طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل

مواد لازم برای یک نفر

شیر سرد : ۳۰۰ سی سی پودر کاکائو : دو قاشق چایخوری بستنی شکلاتی : سه اسکوپ شکلات پذیرایی : دو عدد کف خامه : به میزان لازم سس شکلات : به میزان لازم

طرز تهیه شیک شکلات نوشیدنی خوش طعم

برای تهیه میلک شیک شکلات شیر سرد و پودر کاکائو و بستنی شکلاتی و شکلات پذیرایی را درون مخلوط کن بریزید و به مدت یک دقیقه مواد را هم بزنید تا با یکدیگر به خوبی ترکیب شوند.

طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزلطرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل

سس شکلات را به دیواره لیوان ۵۰۰ سی سی بزنید و بعد از اینکه همه مواد با یکدیگر به خوبی میکس شدن میلک شیک را چک کنید تا سفت نشده باشد و اگر شیک شکلات سفت شد آن را به کمک شیر رقیق کنید و اگر شیک شکلات رقیق شد مقداری بستنی به آن اضافه کنید تا سفت شود توجه داشته باشید که شیک شکلات نباید رقیق یا سفت باشد.

طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل

بعد از آماده شدن شیک شکلات آن را درون لیوانی که با سس شکلاتی تزیین کرده اید بریزید.

طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل

روی این نوشیدنی را با کف خامه تزیین نمایید می توانید برای تزیین زیبای این نوشیدنی از سس شکلات و شکلات رنده شده استفاده کنید.

طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل

نکات طلایی برای تهیه شیک شکلات

اگر تمایل دارید شیک شکلات را برای چند نفر درست کنید میزان مواد را چند برابر کنید. برای سرو شیک شکلات بهتر است از لیوان های شیشه ای بلند استفاده کنید. با افزودن یک قاشق چایخوری قهوه به شیک شکلات می توانید موکا شیک تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید برای طعم بهتر شیک شکلات از شکر استفاده کنید.

طرز تهیه شیک شکلات یک نوشیدنی باکلاس و خوشمزه در منزل

در این آموزش با طرز درست کردن شیک شکلات آشنا شدید که امیدواریم از طعم بی نظیر این نوشیدنی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیک و شیرینی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس