تفاوت رای در مناطق پشتون نشین تا هزاره نشین


در رژیم های دیکتاتوری، فاشستی، حق انتخاب وجود ندارد؛ این کارزار «انتخابات»، فرمایشی است و نمایشی برای فریب خدا و آزادی باوران جهانی! تلف زمان رای گیری، یکی از ابزار تقلبکاری، در بخش های پشتون نشین شهر کابل و در همه گوشه های کشور، نه تنها خودکفانی...

در رژیم های دیکتاتوری، فاشستی، حق انتخاب وجود ندارد؛ این کارزار «انتخابات»، فرمایشی است و نمایشی برای فریب خدا و آزادی باوران جهانی!
تلف زمان رای گیری،
یکی از ابزار تقلبکاری،

در بخش های پشتون نشین شهر کابل و در همه گوشه های کشور، نه تنها خودکفانی و یورش طالب نیست؛ بلکه و هتا ماشین های رای پذیر، برابر با قانون، با ساعت تعیین شده، کار می کنند و پنجه پنجه رای های کاغذی/ماهواره ای به صندوق های شیطانی انداخته می شوند.

اما، در بخش های هزاره و تاجیک نشین شهر کابل و در همه گوشه های کشور، نه تنها خودکفانها به شکار بر آمده اند و یورش طالب است و ترکاندن ها و کشتن ها؛ بلکه و هتا (!) ماشین های رای گیر، دچار بیماریی تخنیکی شده اند و نمیخواهند رای شهروند زنده را از دست خود شهروند بپذیرند.

تلف زمان راه دهی/رای گیری، یکی از ابزار برساختکاری و تقلب در شمار رای دهندگان و کشتن حق رای دهی باشد که برای «تحول و تداوم» فصل نا تمام ستم و تحمیل افغانیت بکار انداخته شده است و تقلب دارد و ستمکاری.

دادفر اویانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022