بازی کودک خردسال چینی با مارها! +فیلم


در ویدئوی منتشر شده پسر خردسال چینی مشغول گرفتن مارهای پنهان شده در زیر قالی اتاق است و والدین او در حالی که می‌خندند تنها نظاره‌گرش هستند.

بازی کودک خردسال چینی با مارها! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای وحشتناک را در یکی از مناطق روستایی چین به تصویر می کشد. این ویدئو کودک خردسالی را که در مقابل چشمان والدینش اقدام به گرفتن مارهایی بزرگ می کند نشان می دهد. در این ویدئو این کودک در حالی که هنوز قادر به صحبت کردن و راه رفتن عادی نیست وارد یک اتاق پر از مارهای بزرگ می شود و پس از گرفتن آنها را در داخل یک ظرف می اندازد.

گفته می شود این ویدئو توسط پدر کودک که ظاهرا کارش پرورش مار است تهیه شده است. در این ویدئو مشاهده می شود این کودک وارد یک اتاق می شود و از زیر یک قالی با دست خالی مارها را بیرون کشیده و به والدینش تحویل می دهد. والدین او نیز تنها نظاره گر فرزند خود هستند و صدای خنده آنها در این ویدئو شنیده می شود. آن طور که این ویدئو نشان می دهد ظاهرا این کار بازی مورد علاقه این پسر خردسال به شمار می رود.

لحظه ای در این ویدئو مادر کودک تصمیم می گیرد که به بازی پسرش با مارها خاتمه دهد اما این پسر شروع به گریه می کند و از مادرش می خواهد به بازی با مارها ادامه دهد.

هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو و هویت این خانواده که فرزند خردسال خود را در مواجهه با خطر قرار داده بودند مشخص نشده است.

گفتنی است ؛ این ویدئو در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز ویدئویی که یک کودک خردسال اندونزیایی را در حال بازی با یک مار پیتون غول پیکر در حیاط خانه شان نشان می داد خبرساز شده بود. والدین این کودک نیز در حالی که پسر آنها از روی مار بالا می رفت در حالی که می خندیدند تنها نظاره گر این صحنه خطرناک بودند.

انتهای پیام/

تفریح خطرناک کودک خردسال چینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟