آماری که استقلالی ها را امیدوار کرد ؛ آمار خوب استقلال همراه با شفر


روز گذشته استقلال تهران بعد از دو برد پیاپی مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی و لیگ برتر موفق شد همشهری خود سایپا را هم با نتیجه‌ی 2 بر یک شکست دهد. استقلالی‌ها در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که ابتدا این سایپای میزبان بود که توسط علی دشتی یک گل بی نظیر را به ثمر رساند و بعد از آن بود که شاگردان وینفرد شفر آلمانی با یک بازگشت خوب بازی باخته...

آماری که استقلالی ها را امیدوار کرد ؛ آمار خوب استقلال همراه با شفر

بازگشت‌های سه امتیازی استقلال با شفر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۴
آماری که استقلالی ها را امیدوار کرد ؛ آمار خوب استقلال همراه با شفر

استقلال تهران با یک بازگشت خوب دومین برد خارج از خانه‌ی خود در لیگ هجدهم را بدست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته استقلال تهران بعد از دو برد پیاپی مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی و لیگ برتر موفق شد همشهری خود سایپا را هم با نتیجه‌ی ۲ بر یک شکست دهد. استقلالی‌ها در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که ابتدا این سایپای میزبان بود که توسط علی دشتی یک گل بی نظیر را به ثمر رساند و بعد از آن بود که شاگردان وینفرد شفر آلمانی با یک بازگشت خوب بازی باخته را به برد تبدیل کردند.

آبی‌های پایتخت در حالی برای اولین بار در لیگ هجدهم بازی باخته را به برد تبدیل کردند که از زمان حضور شفر در فوتبال ایران، علاوه بر بازی دیروز شاگردان او ۲ بار دیگر موفق شده بودند بازی باخته را به برد تبدیل کنند. استقلالی‌ها فصل گذشته در بازی مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی بازی یک بر صفر باخته را از شاگردان مجید جلالی در تیم پیکان با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ بردند. دومین بازگشت استقلالی‌ها همراه با شفر در لیگ برتر به بازی مقابل نفت تهران در فصل گذشته برمی‌گردد. آبی پوشان پایتخت که در آن بازی در ورزشگاه تختی تهران با گل محسن بنگر یک بر صفر از میزبان خود عقب افتاده بودند، با یک بازگشت خوب دو گل به میزبان خود زدند و توانستند بازی باخته را به برد تبدیل کنند.

یکی از دلایلی که تیم شفر در لیگ برتر ایران کم می‌بازد این است که این تیم از حریف خود معمولا گل اول را نمی‌خورد و اگر هم گل اول را خورد به راحتی می‌تواند به بازی برگردد. از زمانی که وینفرد شفر به جای علی منصوریان به تیم استقلال آمد، آبی‌های پایتخت در لیگ برتر ۶ بار گل اول را از حریف خود خوردند که در این ۶ بازی فقط ۲ بار حریف استقلالی‌ها توانست این تیم را شکست دهد و در ۴ بازی دیگر این استقلالی‌ها بودند که با یک بازگشت خوب بازی را به تساوی کشیدند یا موفق شدند حریف خود را شکست دهند. اولین باخت استقلال در بازی‌ای که گل اول را از حریف خود خورد در لیگ برتر به دربی رفت فصل گذشته برمی‌گردد. در آن بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس موفق شدند با پنالتی علی علیپور رقیب سنتی خود را ببرند. دومین باخت استقلال اما در این فصل اتفاق افتاد. استقلالی‌ها در بازی هفته‌ی چهارم خود مقابل پارس جنوبی جم در جم با گلی که آرمین سهرابیان به اشتباه وارد دروازه‌ی خودشان کرد یک بر صفر بازی را به میزبان خود باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر