فیلم شکست حسن یزدانی از دیوید تیلور در مسابقات جهانی


حسن یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود برابر دیوید تیلور از آمریکا ناباورانه شکست خورد و دومین شکست خود برابر این کشتی‌گیر را در 2 سال متحمل شد.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک که بخت اصلی کسب مدال طلای جهان در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ بود، در نخستین مبارزه برابر دیوید تیلور کشتی‌گیر پرمدعای آمریکا که بارها پیش از این برای یزدانی کری‌خوانی کرده بود با نتیجه ۱۱ بر ۶ شکست خورد تا یک شوک بزرگ به کاروان کشتی ایران در آغاز این رقابت‌ها وارد شود.

یزدانی این مبارزه را مانند سبک همیشگی خود هجومی آغاز کرد و موفق شد تایم نخست را ۶ بر ۲ به سود خود پایان دهد، اما تیلور نیز فشار زیادی به یزدانی وارد کرد تا جاییکه جنگندگی و قدرت بالای این کشتی‌گیر ۲۸ ساله آمریکایی باعث شد یزدانی حتی برای آغاز تایم دوم و آمدن بر روی تشک مبارزه نیز توان کافی نداشته باشد اما کشتی‌گیر آمریکایی با وجود اینکه ۴ سال از یزدانی نیز بزرگتر است خیلی قبراق بر روی تشک مبارزه حاضر شد.

تیلور تایم دوم را با برنامه هجومی آغاز کرد و توانست با استفاده از خستگی مفرط یزدانی که بخوبی در چهره او پیدا بود و دیگر دست‌هایش قدرت همیشگی را نداشت، بارها به سوی پاهای یزدانی و مچ پای او حمله ور شود و با خاک کردن او ۹ امتیاز دیگر از یزدانی بگیرد اما یزدانی در مقابل نتوانست هیچ امتیازی از تیلور در ۳ دقیقه دوم بگیرد.

بدون شک عامل مهم در شکست یزدانی مقابل تیلور آمادگی جسمانی پایین‌تر از حریف آمریکایی بود، موضوعی که باعث شد یزدانی مانند سابق نتواند تا پایان بر روی تشک جنگنده و پرتلاش ظاهر شود.

در نهایت این کشتی مهیج و جذاب با نتیجه ۱۱ بر ۶ به سود تیلور به پایان رسید تا اعجوبه کشتی ایران برای دومین بار و پس از جام جهانی کرمانشاه که 2 سال قبل برگزار شد،مقابل این کشتی‌گیر آمریکایی شکست را تجربه کند.

فیلم این مبارزه را در زیر مشاهده می کنید:

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی